Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lange tijd bruine afscheiding na miskraam

• Anne

Ik heb op ik heb op 19 januari een miskraam gehad. Ik was toen in de 12e week van mijn zwangerschap, op de echo zagen we dat het vruchtje in de 9e week al was gestorven. Toen mijn miskraam net gestart was heb ik een echo gehad. Er werd toen gezegd dat het vruchtje er al af was en dat curretage niet meer nodig was.

Precies 4 weken na de start van de miskraam, 18 februari, werd ik weer ongesteld. Ik wilde 1 menstruatie afwachten om opnieuw zwanger te worden. Ik was dus blij dat ik al naar 4 weken mijn menstruatie kreeg, maar had dit niet zo snel verwacht, omdat ik na de miskraam tot aan de menstruatie bijna dagelijks nog een beetje bruine afscheiding had. Nu, bijna 2 weken na de start van mijn menstruatie heb ik nog steeds wat bruine afschuiding, terwijl de menstruatie met veel bloed maar 3 dagen heeft geduurd. Ik vraag me af of meer vrouwen dit hebben. Ik begin nu te twijfelen of mijn baarmoeder wel helemaal schoon is en of die menstruatie van 2 weken geleden wel een echte menstruatie is geweest.

Het was helaas mijn 2 miskraam al. In september 07 had ik mijn 1e miskraam bij 6 weken. Toen heb ik 1 menstruatie afgewacht en daarna werd ik weer direct zwanger. (zonder tussentijds bruine afscheiding)

• Karin

oh wat vervelend he.Ik heb ook bruine afscheiding nu,maar ja mijn miskraam is pas een week geleden(overigens precies het zelfde als bij jou).Zou je de verloskundige niet daar over kunnen bellen van de week?of eventueel de huisarts?Misschien hebben zij er wel een duidelijke verklaring voor.Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent zo!