Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Klaar

• Frommel

Pff ik dacht echt dat ik er klaar mee was en weer klaar voor, na mijn miskraam in oktober.

Nu hoor ik gister dat mijn beste vriend en zijn vriendin 11 weken zwanger zijn.

Kei leuk voor ze natuurlijk ik gun het ze ook van harte. maar dat ik er toch weer verdriet van heb. Snap ik echt niet ik was er klaar mee, bij ons komt het nog en ik ben jong genoeg tijd zat, maar waarom doet het dan zon pijn toch nog na 5 maanden. Ik wist dat ze ermee bezig waren maar ik ben jonger als haar dus ik moest wel eerder zwanger zijn. Ik drink niet zoveel wijn en leef dacht ik best gezond. We doen het wanneer we zin hebben en niet wanneer het tjid is, (natuurlijk ook maar niet uitgekiend)

Het feit dat ik echt blij voor ze ben doet niets af dat ik zelf ook blij wil zijn zeker omdat ik eerst wilde zijn.

Bedankt voor luisteren/lezen

Laat ik maar gewoon positief blijven.

Alles komt goed

• saskia

Nou meid, het is alsof ik dit zelf geschreven heb! Ik heb hier sinds mijn miskraam in oktober 6 geboortekaartjes hangen…en het went nooit.

Waarschijnlijk is het verdriet minder als we weer zwanger zijn, maar ja……dat duurt erg lang want bij mij is het ook nog steeds niet raak…………………………………..

Sterkte!

Groetjes Saskia

• Pebbles mv 2 boys

Na mijn 1e miskraam reageerd ik vrij nuchter, tot het moment waarop een vriendin vertelde dat zij wel zwanger was van de derde. Jeetje wat heb ik gejankt. Toen kreeg ik echt een klap in mijn gezicht.

Soms ineens op het raarste moment komen de emoties terug. Sterkte

• Tes mv Devi

Heel herkenbaar jouw verhaal. Helaas vind ik het ook nog steeds moeilijk! Het blijft altijd pijnlijk maar laten we inderdaad maar hoop houden!!

• bBagheera

Het hoort er bij meis….

Er klaar mee zijn, betekent niet dat het je nooit meer wat doet. Het betekent, wat mij betreft, vooral dat MEESTAL de scherpe kantjes er van af zijn en af en toe effe niet….

Het is goed dat je toch echt blij voor ze bent, dat is wel heel belangrijk.