Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger of toch niet

• shirley

Hoi ik heb een vraagje,

ik moet eigenlijk pas volgende week ongi worden maar had verschijnselen van een zwangerschap nu heb ik al twee testen gedaan een drie dagen geleden en een gister van sensitest die je via internet kan kopen hebben heel veel dingen om zwanger te worden en ook verschillende soorten testen volgens deze twee testen ben ik zwanger, maar mijn man twijfelde aan deze testen dus heb toch voor de zekerheid ook maar een test van prodictor gekocht maar volgens deze ben ik niet zwanger dus nu weet ik het niet meer. heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt of weet iemand hoe betrouwbaar die testen zijn van sensitest.

liefs shirley

• Irene mv 1

Die van sensitest heb ik ook wel eens gebruikt en als je een duidelijke streep ziet binnen enkele minuten ben je zwanger.

Predictor is volgens mij pas na een paar dagen na je nod dag te gebruiken.

Het beste is dus om nog even een paar dagen te wachten tot aan de dag dat je ongesteld moet worden en dan bijv een nieuwe test te halen. Kruidvat huismerk, etos e.d. schijnt ook goed te zijn. Zelf heb ik heel goede ervaringen met Clear Blue.

• shirley

okee dank je wel, later is er alsnog een heel licht streepje verschenen dus denk dat ik wel zwanger ben maar doe volgende week in ieder geval nog een test voor de zekerheid.

liefs shirley

• Irene mv 1

Hoi,

Hoeveel later, want het moet wel binnen de termijn zijn wat de gebruiksaanwijzing aangeeft, iets van 10 minuten of zo?. Want als het later dan die termijn is is het niet meer betrouwbaar.

En toch nog een paar dagen geduld hebben ;)

• kellebel

jeetje meis wat spannend! ik zou over een paar dagen nog maar een keer testen want ik weet niet hoe betrouwbaar die test nog is! Ik duim voor je..

• shirley

hoi hoi

was ongeveer 20 minuten later, maar doe vrijdag of zaterdag toch nog maar voor de zekerheid een andere test omdat we zelf ook een beetje twijfelen over de betrouwbaarheid van de test deed al raar toen ik de test deed want de controle streep verscheen ook niet meteen duurde een tijdje en is ook lichtroze en volgens mij is die altijd donkerroze zijn. maar in ieder geval bedankt voor jullie antwoord

liefs shirley