Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoelang vloeien

• MV J

Hoelang duurt het vloeien na een miskraam ongeveer? Of vanaf wanneer wordt het (iig) minder? Het is nu 4 dagen na mijn miskraam, maar ik vloei nu nog steeds meer als na mijn bevalling…

• dineke

hoi ,bij mij duurde het 8 dagen maar vloeide niet zo erg

maar ik heb curretage gehad zal mischien wel verschil in zitten

• Karin

ik heb vorige week een miskraam gehad(was 12 weken zwanger)en het is nu nog minimaal wat ik vloei,beetje bruinig.Denk dat het met een dag of 2 wel over is,dan heb ik zo'n 1,5 week gevloeid.

Je krijgt denk ik nog wel een controle echo,of niet?Dan kan de verloskundige zien of alles goed weg is.En als je je zorgen maakt,zou ik gewoon bellen hoor!Bij mij was het de dag van de miskraam en de dag erna heel erg veel,maar toen werd het ook gelijk wel heel wat minder.Vorige week op de echo bleek ook dat er niks meer van een miskraam te zien was,alleen wat bloed nog.Sterkte!

• Tes mv Devi

Ik heb ongeveer 1,5 week nagebloed. Nadat de grote ‘proppen’ bloed eruit waren, duurde het nog een dag of 3. Sterkte!

• PC

Ik heb bij de laatste miskraam wel 1½ week gevloeid en daarna tot aan de eerste menstruatie ben ik iedere keer wat gekleurd slijm blijven verliezen.

Petra

• jolanda

hoi

jammer dat je een miskraam heb gehad.

ik heb volgens mij nog 2 weken nagevloeid met stolsels enzo.

ik denk dat dat per vrouw verschillend is.

ik weet niet of je gecuriteerd bent en weet je zeker dat het hele vruchtje eruit is gekomen?

anders zou je nog een keer contact kunnen opnemen met je gyn of vk.

heel veel sterkte en liefs jolanda!