Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vruchtje te klein?

• kitty28

ik zou gisteren 7 weken moeten zijn heb gisteren ook me eerste echo gehad, zondag begon ik plotseling te bloeden alleen met afvegen niet veel maar op de echo zag de gyn een bloed uitstorting zitten onder het vruchtzakje, en het vruchtje moest 7 weken oud zijn en was te klein voor 7 weken en was maar 6,1 week oud en geen hartje te zien, dus ik moet volgende week terug komen als er niks is verandert heb ik een miskraam en anders is het goed, en als het bloeden ook niet erger wordt want dan wordt het ook een miskraam, dus ben erg bang we hebben er 3,5 jaar over gedaan en via iui zwanger geworden dus we willen het zo graag, hebben jullie hier ervaring mee met het bloeden of dat het vruchtje te klein is en later wel goed

• Nicole

Hoi,

Ik heb hetzelfde gehad als jij, dacht 9 weken zwanger te zijn maar vruchtje bleek 6 weken te zijn bij de echo. Hartje klopt wel al. Dacht dat ik misschien verkeerd gerekend had vanaf de eisprong, maarja 3 weken ernaast zitten was wel erg veel.

Ik had ook bloedverlies, niet veel maar wel elke dag.

Van de week echo gehad, het bleek dus bij 6 weken gestopt te zijn, waarschijnlijk een dag na de echo.

Nu 2 weken wachten en als het dan nogsteeds niet los is gekomen moet ik gecuretteerd worden. Ik denk dat dat ook wel moet want heb nu al 2 weken geen bloedverlies meer, ook geen krampen.

Ik hoop dat het bij jou wel goed gaat, vooral omdat jullie al zolang bezig zijn, dan komt het extra hard aan!

Ze zeggen er is 50% kans dat het goed gaat bij bloedverlies dus het kan best zijn dat het bij jou wel goed gaat, dit is alleen mijn ervaring maar ik lees ook genoeg verhalen van mensen bij wie het wel goed is gegaan.

Ik denk dat je op je gevoel moet afgaan ook. Net als dat je weet dat je zwanger ben terwijl je nog geen test heb gedaan, dat voel je gewoon. Zo is het ook vaak als het fout gaat, dat voel je ook aan. Ik wist het van binnen al dat het niet goed zou gaan.

Heel veel sterkte en laat je het weten?

Grtz

• PC

Bij mijn tweede miskraam was het vruchje ook te klein en hadden we in eerste instantie wel een hartslag. Na 9 weken ging het alsnog mis. Ik verloor ook al een paar weken bloed toen. Mijn zus verloor tijdens haar eerste zwangerschap veel bloed maar haar zoontje is gezond op de wereld gekomen. Inmiddels is hij alweer 17 jaar.

Sterkte

Petra