Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik ben zo bang

• kellebel

We hebben vandaag een half uur kunnen genieten van de capriolen van ons ukje. Hij was een beetje eigenwijs en wilde zich niet oplaten meten.Na een half uur proberen ging de verpleegkundige toch maar even de gyn erbij halen om te kijken of die nog een trucje had zei ze.Maar dit was wat ze ons vertelde maar eigenlijk had ze heel veel vocht ontdekt en wilde ze dat de gyn even kwam kijken.

toen de gyn aankwam zei ze meteen ik zie het al,waarop ik dacht van he hoe kan je nu zien hoe groot het is.. toen kregen we dus een heel verhaal dat er teveel vocht om het hoofdje zat,bij het buikje en ook de nekplooi was verdikt.. Er is dus nu een hele grote kans dat ons kindje een afwijking heeft. Vooral omdat het vocht op meerdere plaatsen voorkomt. na dit nieuws storte onze wereld natuurlijk in..dit verwacht je niet,na 2 mk denk je eindelijk een goede zwangerschap te hebben

volgende week moeten we weer terugkomen en krijgen we de uitslag vAN het bloed en de urine en meten ze nog een keer het vocht op..

heeft iemand hier op het prikbord hier ervaring mee?? goede en slechte verhalen zijn welkom hoor!

• shirley

hoi ik heb hier geen ervaring mee maar wil je heel veel susces wensen voor volgende week en hoop dat alles goed zit met jullie kindje

liefs

• Vanes

Hoi kellebel,

Sorry heb hier geen ervaring mee maar juist andersom! Bij ons was er absoluut geen sprake van een verdikte nekplooi maar onze zoon is wel geboren met een hartafwijking (hebben ze ook vaak een vedikte nekplooi).

Maar bij m'n vriendin was er ook in eerste instantie een vedikking te zien. Maar na verder onderzoek bleek er niet aan de hand te zijn.

Hoeveel weken ben je nu? Ga je voor een vruchtwaterpunctie? Sterkte meid!

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Hoe gaat het? weet je al iets meer?

Dikke knuf Daan

• Ingrid

hee meis,

wat een vervelend nieuws.

Ik hoop voor je dt het toch allemaal goed gaat uitpakken hoor.

liefs ing

• kellebel

hoi daan en anderen!

Ik ben vorige week echt door een hel gegaan en heb met natuurlijk allerlei vervelende sennario's in mijn hoofd gehaald. Zaterdag werd ik opeens erg rustig en had ik een goed gevoel en dit is eigenlijk blijven hangen tot nu en eigenlijk ben ik ook nu nog wel optimistisch..

Vandaag gingen we weer naar het ziekenhuis toe voor de nekplooimeting en een gesprekje met de gyn..Ons ukje was weer erg goed gegroeid en alle orgaantjes zijn al zichtbaar en werken goed.Dat is natuurlijk heel goed nieuws. Ook is het vocht om het hoofdje zo goed als weg en ook bij het buikje is weinig meer te zien.. Helaas was er nu wel een nekplooi van 6.4 mm. Ze hebben meteen een vlokkentest gedaan en de uitslag krijgen we binnen 2weken.. Spannend dus maar ik heb een positief gevoel en daar houdt ik me maar even aan vast..

xx

• Pebbles mv 2 boys

Gelukkig dat het er nu beter uitziet. Hopen dat de punctie goed uitvalt. Wel fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Sterkte en ik denk aan je en zal voor je duimen.

• @lie

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je dat gevoel van rust kunt behouden!

• PC

Heel veel sterkte

Petra