Hoe is het nu met je??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHe Tes
Ja het gaat wel aardig met me,het is allemaal niet niks ik vind het nog steeds raar dat het ons nou weer moest over komen,maar aan de andere kant denk ik weer ach ik kan zwanger worden en dan zal het vanzelf een keertje goed komen.
We moeten 20 maart voor de nacontrole,dus daar leef ik nu eerst naar toe. Ik ben nu weer een week aan het werk en dat vind ik erg fijn ik heb hele leuke collegas en dan ben je weer lekker onder de mensen heerlijk.
En hoe is het met jou???
Groetjes Petra
Hey Petra,
Dan ben je best wel weer snel aan het werk gegaan. Gelukkig heb je leuke collega's, dan heb je toch afleiding.
Zeker spannend, die nacontrole. Ben benieuwd.
Met mij gaat het wel goed, ik heb het voor mijn gevoel wel een plekje gegeven. Ook al blijft het moeilijk om bv zwangere vrouwen te zien enzo. Maar dat zal voorlopig wel zo blijven. Wij hebben besloten om er weer voor te gaan. Dus elke maand weer spannend of de ongesteldheid uitblijft. Dat brengt wel weer een hoop onzekerheid met zich mee, maar ja, we zien het wel.
Hou me op de hoogte!
liefs Tessa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?