Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

in afwachting na terugplaatsing na tweede icsibehandeling

• jolanda

hoi allemaal,

mijn man en ik zitten onzettend in spanning ben ik zwanger of niet!

maar we kunnen pas volgende week maandag een test doen want dan is het de vijftiende dag na de terugplaatsing.

het is iedere keer weer spannend als ik naar de wc ga wordt ik ongesteld of niet.

gelukkig is dat nog niet het geval.

vorig jaar juli was ik na een eerste icsipoging ook zwanger maar kreeg ik na zeven weken een miskraam een hele domper de grond zakt onder je voeten vandaan.

misschien ben ik nu wel weer zwanger maar ben ozo bang dat het weer mis gaat.

wie kent die gevoelens nog meer.

veel liefs jolanda!!!

• Pebbles mv 2 boys

Ik word dan wel op de “gewone”manier zwanger maar ik herken je angst. Ik heb nu drie miskramen gehad en denk dat ik nu weer zwanger ben. En ik ben doodsbang. Bang dat het weer mis gaat.

Toen het de derde keer misging ben ik ook ingestort. Ik had echt niet verwacht dat het nog een keer mis zou gaan maar helaas.

Gelukkig zijn er ook veel positieve verhalen en daar hou ik me aan vast.

• jolanda

na 3 miskramen kan ik begrijpen dat je instort.

ik hoop echt dat je nu weer zwanger bent en dat het mag blijven zitten en dat het ook gezond mag zijn.

heb je al een test gedaan of is het daarvoor nog te vroeg?

ik zit zelf nu de dagen echt af te tellen tot maandag als we de test mogen doen.

ik wens jou al vast heel veel sterkte en bedankt voor je steun!

veel liefs jolanda!

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb wel getest en er was een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Ik ga er straks nog een halen en daarna wacht ik af tot het weekend.

• jolanda

ja als het een heel licht streepje was dan zou het inderdaad wel eens kunnen dat je echt zwanger bent.

maar dan heb je ook groot gelijk dat je nog een test doet ja want dan weet je het tenminste echt zeker.

kan zelf bijna niet wachten tot maandag.

veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jolanda

nog 1 dag we hebben het bijna niet meer.

ik ben nog steeds niet ongesteld.

morgenvroeg als ik dan nog steeds niet menstrueer mogen we de test doen.

ben bang heel bang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb net getest en een licht streepje. Wel duidelijk dan een paar dagen terug. Ik ga nog maar nergens van uit en zie het volgend weekend wel weer. Dan nog maar een keer testen. Jij nog succes

• jolanda

hoi pebbles

als het een heel licht streepje is dan is hij toch ook positief?

wij hebben 2 testen gedaan van predictor eentje gisteravond en eentje vanmorgen.

het duurde even voordat het streepje kwam na vijf minuten een heel licht streepje en na ongeveer 10 minuten kwartier werd hij steeds duidelijker.

welke test heb jij gebruikt?

groetjes en sterkte jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!