Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Angst

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Zoals het er nu naar uit ziet ben ik weer zwanger. Gisteren getest en licht streepje te zien. Ik had vandaag ongesteld moeten worden maar ben het niet.

En nu??? Ik ben als de dood voor een 4e miskraam. Ik ben toevallig vandaag aan een boek begonnen over het verwerken van je miskraam. Daar staat in dat je na 3 miskramen 65% kans heb op een goede zwangerschap. Ik vind dat best weinig. En aangezien ik de vorige keren al geen geluk had hou ik me maar vast aan de wetenschap dat het mis kan/zal gaan. Maar ja ondanks dat je dat denk heb ik ook hoop, hoop dat het nu een keer goed zal gaan.

Zondag test ik nogmaals en als ik dan weer positief test ga ik tot half mei in mijn bed liggen met de dekens over me heen. Wachten tot de klok vooruit is gegaan.

Gr. Daan

• DJ's mam

Hoi,hoi,

herken je angst maar al te goed.

Hier spookt ondertussen de vraag door ons hoofd,wanneer gaat het eens goed?

gaat het nog eens een keer gebeuren?

We weten al een tijdje dat we maar hooguit 50% kans hebben op een vitale zwangerschap, dus erg veel hoop hebben we niet.

De gyn is ondanks alles toch hoopvol dat het een keer moet gaan gebeuren, maar ja hoe vaak moet het dan nog mis gaan?

Ook ik heb het vermoeden dat ik weer zwanger ben, maar kan pas zondag testen.

Ik merk nu al dat ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en zou idd net als jou het liefs de komende 8 weken mijn bed in willen kruipen en dan pas weer er uit komen.

Ik probeer me maar niet gek te maken en het allemaal weer op me af te laten komen.

Succes en hou je taai meid, ik zal voor je duimen!!

groetjes San

• jolanda

hoi daan,

ik kan het wel begrijpen dat je het liefst de komende 8 weken in je bed zou willen kruipen maar houd wel moed al weet ik zelf maar al te goed dat dat heel moeilijk is.probeer je hoofd omhoog te houden meer kun je echt niet doen.

ik ben gelukkig ook nog steeds niet ongesteld en kan ook bijna niet wachten tot maandag.

veel succes zondag met de test en ik laat het je zeker weten hoe het bij mij is afgelopen.

groetjes en veel liefs jolanda!

• ~ Moksi M2B 12/07/08~

Meis weet PRECIES hoe je je voelt,

Ik was bij deze zwangerschap ook errug bang (zelf ook 3 MK's gehad).

De eerste 2 wkn was ik ook een beetje in de ontkenning (al heb ik wel om de dag een zw. test gedaan en het streepje werd steeds duidelijker). Toen kreeg ik met 7 wkn de 1ste echo en zag (voor het eerst na alle zwangerschappen) een kloppend hartje, en toch…bleef ik bang.

Na 12 wkn, nog steeds bang (had ook helemaal geen kwaaltjes), met 14+ wkn vruchtwaterpunctie..nog meer angst. Na de (positieve) uitslag van de vwp…nog steeds angst, pas na de 20wkn echo konden we echt gerust ademhalen.

Ik hoop voor je meis dat het deze keer goed mag gaan! Hier draaien de duimen al voor je en die blijven draaien tot aan de 13 wkn!! U go Girl!

En je mag me ook mailen hoor!

Groetjes

• Pebbles mv 2 boys

Als ik je mag mailen graag.

Ik heb wel wat vragen aan je. heb jij je bloed laten onderzoeken? Is daar iets uit gekomen? Heb je daar wat aan laten doen? Heb je lang gewacht tussen de miskramen door?

Ik zag jou mailadres niet. Mail de vragen anders maar naar mij toe.

• Tes mv Devi

Hey Daan, Ten eerste; Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kan me voorstellen dat je angstig bent, dat zou ik ook zijn hoor. Ik hoop voor je dat deze keer alles goed gaat en dat je over 8 maanden een mooi gezond kindje in je armen mag houden! Duim voor je!

gr Tessa