Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alweer/nog steeds vloeien

• Karin

Hallo meiden!

Ik heb eeb vraag en misschien herkent iemand van jullie het wel?

Ik heb 24 februari een miskraam gehad,was 12 weken zwanger.Alles is er vanzelf uitgekomen en op de controle echo zag het er goed uit.Na de echo heb ik 1,5 week gevloeid en toen was het over,maar na 2 weken begon ik weer wat te vloeien,ik dacht dat het misschien mijn menstruatie al zou zijn,maar het duurt nu al ruim 2 weken…het is niet heel veel,maar toch wat bruin-roodachtig bloed.Heeft iemand een idee?zou het nog gewoon een schoonmaakactie van mijn lichaam zijn?Als er toch iets achter zou zijn gebleven vloei je toch helderrood???

bedankt alvast!

• jolanda

hoi

ik weet niet als er iets achter is gebleven of je dan helderrood vloeit maar ik zou als ik jou was nog een keer contact opnemen met de gyn of vk waar je dan ook onder behandeling bent want 2 weken is best wel lang en vooral omdat het toch weer overnieuw is begonnen kan het best zijn dat er toch iets is blijven zitten en je kunt daardoor ook een onsteking aan je baarmoeder krijgen en dan ben je nog verder van huis.

ik wens je veel sterkte!!!!!!!!!!!!!

• Karin

hmmm ja daar zit ook wel weer wat in.Ik ben nu niet meer onder behandeling,maar zou je dan gewoon weer de verloskundige moeten bellen?Als het maandag nog niet over is,moet ik misschien maar bellen dan,he bah!Je wil er dan ook gewoon klaar mee zijn he?ik vindt die nasleep zo heftig pfff.

• jolanda

ja je kunt gewoon de verloskundige bellen en dan een afspraak maken.

ik weet wat je meemaakt.

ik hoor het wel weer en nogmaals veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!