Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik wil ook!

• Tes mv Devi

Na twee miskramen heb ik zo een sterke wil om weer zwanger te zijn!! Helaas wil het niet erg lukken en word ik elke maand steeds weer ongesteld. Daar baal ik van, ik wil het zo graag!!!

sorry hoor, moest het ff kwijt..

• jolanda

hoi tessa

geeft niks hoor begrijp wat je voelt.

gewoon moed houden het lukt vast nog wel een keer.

trouwens bedankt voor je leuke reactie we zijn dolgelukkig!!!!!!!!!!!!!

veel succes jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• pop

begrijp je helemaal. Wij zijn al weer 6 maanden aan de klus, zonder resultaat. Binnenkort komt de dag dat ik eigenlijk uitgerekend was en ik had dan zo graag zwanger willen zijn. Maar helaas…

En soms kan ik het dan even niet meer aan, ookal heb ik al een kleintje rondlopen.Ik noem het ook wel stil verdiet omdat iedereen roept dat we gelukkig moeten zijn met het kindje dat we hebben. Dat zijn we ook, ongelooflijk gelukkig zelfs, maar dat neemt de pijn niet weg van het willen geven van een broertje of zusje.

Maar ja, we houden hoop. Sterkte jij!

• ~ Moksi M2B 12/07/08~

Ik herken ook het gevoel,

In 2006 was ik elke keer (3x) zo zwanger maar eindigde telkens in een MK.

Na mijn laaste MK in Dec. 2006 dacht ik nou ja ik ben voor Maart 2007 wel weer zwanger? Mooi niet, het heeft uiteindelijk tot November 2007 geduurd voordat ik weer zwanger was!!! Maar goed deze keer bleef ik zwanger!!! Ben nu alweer ruim 25 wkn.

houd vol meiden het komt goed!

Veel liefs

• Pebbles mv 2 boys

Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel mag volgen en dat het dan goed mag gaan.

• dineke

ik snap je heb het ook heel erg dat gevoel