Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even een dipje

• jolanda

ik moet even mijn verhaal kwijt.

ik ben 4 en een halve week zwanger en had gisteravond een klein beetje bloedverlies.

weer een grote schrik voor ons natuurlijk omdat ik vorig jaar zomer ook al een keer na een eerste icsibehandeling een miskraam gehad heb.

nu na de tweede ben ik weer zwanger.

ik heb het ziekenhuis gebeld en moesten komen voor een inwendige echo daar was nog maar heel weinig op te zien een heel klein rondje is ook niet zo verwonderlijk natuurlijk want het is nog maar zo kort.

de verloskunde denkt niet echt aan een miskraam maar dat mijn baarmoedermond een beetje gevoelig is dus kan je ook bloedverlies hebben.

nou word het bloeden niet erger maar je zit toch weer even in de piepzak.

nou moeten we 14 april weer terugkomen voor weer een echo om te kijken of het een gezonde zwangerschap is.

weer afwachten dus.

groetjes jolanda.

• Tes mv Devi

Hoi Jolanda,

Kan me voorstellen dat je dan schrikt ja. Wat vervelend zeg. Je denkt automatisch dan aan wat er eerder is gebeurd natuurlijk.

Als je verloskundige denkt dat het je baarmoedermond is dan zal dat vast zo zijn. Ik heb veel verhalen gelezen/gehoord van vrouwen die dat ook hebben meegemaakt en waarvan het allemaal goed is gekomen.

Hou goede moed!! Succes!

liefs Tessa

• Pebbles mv 2 boys

Jolanda, wat klote zeg. Ik kan me voorstellen dat je nu erg bang bent. Ik hoop voor je dat het snel de 14e is en dat het bloeden stopt. Heel veel sterkte. Ik duim voor je.

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Pff dan zit je wel even in de piepzak ja. En nu nog een dag of 10 doorbijten en stressen … jeetje dat zal wel een eeuwigheid voor je lijken.

Ik ga ook voor je duimen dat alles goed zit!

• jolanda

ja dit is zeker klote.

het bloeden is nog niet gestopt en is wel wat erger geworden maar ook niet extreem veel het lijkt eigenlijk een beetje op een gewone menstruatie.

ik heb wel eens gehoord dat dat wel kan met een icsibehandeling dat je dan een gewone menstruatie er tussendoor kan krijgen.

we hebben 2 embryo,s terug laten plaatsen dus het kan ook nog zijn dat er nu 1 over de kop gaat hopen we maar.

als de bloeding gestopt is dan doen we opnieuw een test.

ben een beetje uit m,n doen maar ben ook wel weer een beetje opgebeurd door jullie lieve reacties meiden bedankt!!!!!!!!!!!!

veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ~ Moksi M2B 12/07/08~

Sterkte meis, ik hoop dat het allemaal nog goed komt!

Veel liefs