Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Prikkelend gevoel in linkerzij na curretage?

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Hi Ladies,

Zoals jullie weten ben ik 5 weken geleden gecurreteerd. Sinds een week of twee merk ik steeds een soort van prikkelend/tintelend gevoel in mijn linkerzij. Het doet niet echt pijn, maar het valt wel op. Heb het eigenlijk wel iedere dag, soms een paar uur niet en dan ineens voel ik het om de zoveel minuten. Heel vreemd.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Of herkent iemand dit? Zou het te maken kunnen hebben met de curretage? Ik dacht eerst misschien mijn eisprong of naderende eerste menstruatie, maar daarvoor duurt het eigenlijk wel te lang.

Ben benieuwd.

Groetjes,

Marieke

• @lie

Nee, sorry ik ken het niet.

Ik moet wel zeggen dat ik me van alles in mijn buik veel bewuster ben sinds mijn miskraam. Bij elk kriebeltje, krampje, belletje, etc gaat er een alarmbel rinkelen. Ben ik bang dat er iets met de curretage is misgegaan etc. Zit allemaal tussen mijn oren waarschijnlijk…

• Melanie

Hallo , mijn naam is melanie

Ik heb ook curretage gehad na mijn miskraam, ik wil zo ontzettend graag een kindje, maar deze maanden is het nog niet gelukt. Ik ben ook heel erg bang dat er iets mis is gegaan bij de curretage en dat ik nooit meer zwanger zal worden. Misschien een beetje voorbarig, maar die angst zit er toch in.

Groetjes Melanie

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Thanks voor jullie reacties meiden, ik weet inmiddels wat het is. Vanmorgen ben ik toch ongi geworden, dus waarschijnlijk kwam het daardoor.

Pfoeh, wel een hele opluchting. Was ZO bang dat ik maanden niet ongi zou worden.

Jullie allebei sterkte …..

Dikke kus