Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dag wens

• Pebbles mv 2 boys

Helaas hier geen derde kindje. Ik ben 5 weken zwanger maar de miskraam zit er aan te komen. Net als de vorige keren verkleurt mijn afscheiding en net met ene tampon zat hij vol met bruin afscheiding/bloed.

Dit was de laatste keer dat we het zouden proberen. Dit is dan mijn 4e miskraam. We geven het op, kunnen het niet meer aan.

Dag wens, dag kindje….

• dineke

dit vind ik echt heel erg voor je dat het zo moet lopen

wens je dan ook vele sterkte toe deze dagen

• jolanda

meid wat naar voor je.

wij zitten momenteel ook weer in het onzekere schuitje zoals je weet.

het vloeien is dus niet gestopt maar heb ook geen stolsels wel wat slijm en geen krampen zoals de vorige keer.

het lijkt op een normale menstruatie.

een dag voordat we de test deden voelde ik een knapje onder in mijn buik en normaal als ik ongesteld moet worden voel ik dat ook.

maar de testen waren positief.

zoals je weet hebben wij een icsibehandeling gedaan en er zijn 2 embryo,s teruggeplaatst dus het kan ook zijn dat er nu 1 over de kop gaat of dat er alsnog een eitje is gesprongen omdat het geen normale zwangerschap is.

ik leef heel erg met je mee en wens je heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• @lie

Heel veel sterkte!

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Shit meid, wat is dit een naar bericht…..

Van mij ook veel sterkte ..

• pop

Jemig meis, hoe is het mogelijk. Ik schrik er helemaal van. Ik wens je alle sterkte van de wereld, wou dat ik meer kon zeggen om je te troosten…

• ~ Moksi M2B 12/07/08~

Verdorie meis!

Wat erg! Ik had er zo'n goede hoop in.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte!

Veel liefs

Moksi

• Melanie

Hallo Pebbles , ookal is dit mijn eerste dag op dit forum , ik wou toch even tegen je zegen dat ik het verschrikkelijk voor je vind. Heel erg veel sterkte gewenst x

Groetjes Melanie

• kellebel

Nee daan, niet weer zeg :( jeetje wat ontzettend @!#$ zeg voor jullie! Heel erg veel sterkte de komende tijd weer.. Ik denk aan je en leef zo met je mee!

Dikke knuffel voor jou!

• Roelie 10-8-08

He Pebbles,

wat vreselijk om te lezen dat jullie dit nu weer door moeten gaan!!!

Heel veel sterkte meid!!!!!