Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Raar maar waar: blij met menstruatie!

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Hoi meiden,

Hoera; vandaag ben ik weer ongi geworden, ruim 5 weken na mijn curretage. Heel raar gevoel, zo blij als ik ermee ben. Was zo bang maanden niet ongi te worden. Volgende ronde wordt dus weer de eerste officiele ronde na de miskraam. We gaan ons best doen ;-)

Lfs Marieke

• Melanie

Gefeliciteerd :-)

Back in the race laten we maar zegen (bedoel het niet verkeerd)

Ik was ook ongeveer 5 weken na mijn curretage weer ongestelt (ik had een foutje gemaakt in m,n vorige berichten het was niet februari maar januari)

Heb jij nou ook dat het wachten zo lang duurt totdat je weer ongestelt word, toch hopend op iets anders? Ik had heel erg na mijn curretage de hoop dat ik misschien wel weer gelijk zwanger zou zijn! Misschien wel een beetje dwaas van mij haha maar toch constant die hoop. Ik moet bijvoorbeeld dinsdag ongestelt worden maar zit de HELE dag nu al achter de PC om dingen op te zoeken over zwangerschappen ( alsof dat helpt) haha Het is er of het is er niet, wachten duurt zo langgg……….Oei betrap me erop dat ik er nu wel HEEEl erg mee bezig ben.. Hier gaat m,n zelfbescherming dan om mezelf te behoeden op een grote teleurstelling…. Hmmz

Groetjes Melanie

• Tes mv Devi

Hey Marieke,

Tja, gek he; dat je daar een beetje blij van wordt. Het sloot voor mijn gevoel een heleboel dingen af. Wel gek idee toch?

Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn, succes!

liefs Tessa

• @lie

Ik was ook blij. Vooral omdat ik toen het “bewijs” had dat alles nog functioneerde!

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Ja inderdaad, ik voel het ook als een ‘bewijs’ dat mijn lichaam het nog doet en dat ze niet al mijn eitjes hebben weggezogen ;-)

En inderdaad Melanie, ik herken het heel erg. Na die miskraam en curretage ben ik er ZO mee bezig, slaat nergens op. Jouw gedrag herken ik dus ook heel goed. Niet verder verklappen; maar ik heb in mijn agenda helemaal uitgewerkt wanneer we moeten gaan klussen, marge ingebouwd, etc. Zo stom, het werkt waarschijnlijk eerder averechts maar ja, ik heb die knop nog niet gevonden die mijn gevoelens en behoeften uitschakelt…..

Ik duim heel erg voor je dat je dinsdag NIET ongi wordt. Wie weet heb je onwijze mazzel …..

Lfs Marieke

• Melanie

Ik hoop het ook !!!!!!

Ik hou jullie zoieso op de hoogte ! (maar toch verwacht ik ergens dat ik toch wel ongestelt ga worden) hopen dat ik het verkeerd heb. Ik hoop voor jou ook dat je snel weer zwanger bent en dat alles goed gaat!!

Heel veel groetjes Melanie