Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwanger vlak na Curretage?

• Melanie

Hallo allemaal,

In februari heb ik na mijn miskraam een curretage gehad. Omdat ik zo ontzettend graag weer zwanger wil worden vroeg ik me af of jullie mischien weten hoelang dat duurt na een curretage en of je lichaam lang de tijd nodig heeft om te herstellen? Ik hoop dat jullie meer weten.

Groetjes Melanie

p.s om een of andere reden voel ik me zo ontzettend aangetroken tot dit prikbord dat ik al de heeeele dag online ben hier en om de 10 min. kijk , wel een beetje stom he? haha alsof ik niets beters te doen heb. Je krijgt in ieder geval wel snel een reactie van mij ;-)

• Pebbles mv 2 boys

Ik kwam hier na mijn 1e miskramen ook vaak kijken. Nu kijk ik elke dag nog even.

Zoals het er nu naar uit ziet komt mijn 4e miskraam er aan. Ik zal dan nog wel hier komen maar ik denk dat de kans er in ziet dat ik niet meer zwanger ga worden. Nog een keer kan ik en vooral mijn man niet aan.

• Melanie

Ik vind het echt zo erg voor je… :-(

Ik kan alles tegen je zegen maar het zal waarschijnlijk niets helpen, ik hoop toch zo dat het plotsling nog een keer gebeurd en dat alles goed zal gaan, een wonder, dat gun ik je echt! Heel veel sterkte gewenst !!!

• Melanie

Oja mijn curretage was niet in februari maar januari .