Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik vloei nog steeds!

• jolanda

hoi allemaal,

daar ben ik weer.

zoals ik al verteld heb ben ik weer zwanger na een tweede icsibehandeling.

nou ben ik vorige week woensdag begonnen met een klein beetje bloedverlies.

dat werd steeds erger maar het lijkt niet echt op een miskraam want dan is volgens mij de bloeding ook veel heftiger en krijg je krampen tenminste bij mijn vorige miskraam had ik dat wel en toen was ik ook nog niet zo ver heen.

ik zou vandaag 5 weken zwanger moeten zijn.

nou hebben we 2 embryo,s terug laten plaatsen dus het zou nog wel kunnen dat er 1 over de kop gaat.het kan ook een gewone menstruatie zijn omdat het geen gewone zwangerschap is.

ik wou dat het vloeien eens een keer zou stoppen want dan kunnen we nog een keer een test doen ik ben dat wachten zo zat!!!!!!!!!!!

veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!

• Tes mv Devi

Jeetje wat vervelend zeg!! Steeds maar die onduidelijkheid, bah!

Wanneer krijg je een echo?

liefs Tessa

• jolanda

hoi tessa,

leuk dat je reageerd.

ik heb 14 april de eerste echo dus nog een week wachten.

ik hoop echt dat het vloeien voor die tijd stopt en dat we nog een test kunnen doen.

• Tes mv Devi

Ik hoop het ook voor je. In ieder geval dus nog een week wachten tot de echo, spannend hoor! Hoe is het met de zwangerschaps verschijnselen?

liefs Tessa

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Hoi Jolanda,

Wat akelig spannend zeg. En jeetje, nog een week wachten dus op de echo! Pff.

Overigens; niet om je te ontmoedigen hoor, maar je schrijft dat je een test gaat doen zodra het vloeien gestopt is. Dit is niet altijd betrouwbaar. STEL dat het vloeien toch een miskraam betekent, dan kan een zwangerschapstest NADAT het vloeien gestopt is, nog 9 weken lang een positieve test aangeven. Raar maar waar. Ik had ook nog 4 weken na mijn curretage een positieve test en was toch echt niet zwanger.

Ik hoop natuurlijk dat het vloeien stopt en dat je volgende week op de echo een mooi plaatje te zien krijgt.

Sterkte in deze spannende tijd!

Lfs Marieke

• jolanda

ja nou ik heb nog steeds eetbuien en trek in lekkere dingen en mijn temperatuur blijft ook nog steeds aan de hoge kant zweet gauw en heb het ook gauw warm.

ik ben niet misselijk maar dat was ik bij de vorige zwangerschap ook niet.

• Pebbles mv 2 boys

Balen zeg dat je blijft vloeien. Ik hoop dat je verhaal klopt en dat er toch een vruchtje mag blijven zitten.