Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog 5 dagen...

• Tes mv Devi

En dan mag ik weer testen! Of word ik weer ongesteld….

Gek he, ik leef er elke maand weer zo naar toe. Meestal elke maand weer een teleurstelling maar nu heb ik goede moed! Afwachten dus maar weer en hopen dat ik zwanger ben…

• jolanda

hoi tessa,

ik hoop het voor je en ik zal voor je duimen!!!!!!!!!!!!!

veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!!

• Melanie

Voor mij is dit DE dag!!

Ik word altijd s,ochtends ongestelt en ik ben het nu nog steeds niet !!

Ik heb alweer 3 normale cycles gehad dus daar kan het niet aan liggen?

Spannend! Heb net wel een test gedaan maar daar kwam niets uit, er stond ook op dat je hem pas kan doen 1 dag over tijd. Oehhh ik weet het nu echt even niet!

Morgen nog maar 1 doen als ik het niet word vandaag!!!

Groetjes Melanie

• Pebbles mv 2 boys

Spannend ik zal voor jullie beide duimen.

• Melanie

Dankjewel ! Nu ben ik dus officeel 1 dag over tijd. Nog steeds geen menstruatie.. Ik durf eigelijk niet zo goed nog een test te doen omdat ik bang ben dat er niets uitkomt. Kan het eigelijk wel dat als ik nu een test zou doen en er zou niets uitkomen dat ik dat evengoed zwanger zou kunnen zijn?

Groetjes Melanie

• Tes mv Devi

Oh, spannend zeg. De test was bij mijn laatste zwangerschap pas na een week positief! Dus het zou best kunnen dat hij negatief aangeeft maar dat je toch zwanger bent. Weet je al of je een testje gaat doen??

xxx Tessa

• Melanie

Ik heb er nu al 3 gedaan vanmiddag , 1 bij de drogist en 2 had ik er op internet besteld, die waren ultra matt ofzo? bij die kon je al 6 dagen van te voren testen. Maar alle 3 negatief…. Ik hoop echt dat je gelijk heb en dat je het bij mij ook pas na een week ziet, ik ben er zo op gefocest nu , met elk uur krijg ik meer hoop… Ik heb op het moment ook een blaasontsteking dus ik neem antibiotica, ik heb met de dokter overlegd dat ik misschien zwanger kan zijn dus hij heeft andere mee gegeven, misschien zitten er nu teveel medicijnen in m,n urine? Ik ben nooit een dag later met m,n menstuatie !! altijd exact de 28e (in de ochtend) Ik had ook aan de dokter gevraagd of er door de medicijnen m,n menstruatie wat later op gang kan komen maar dat was niet het geval.. dus daar kan het niet aan liggen… Ik hoop zooo ontzettend erg dat het deze maand raak is.. ik heb besloten om pas weer over 3 dagen een test te doen en even aan andere dingen te denken.

Groetjes Melanie , ik blijf wel op het forum komen hoor ;)

• Melanie

Vanmiddag toch ongesteld geworden, wat een teleurstelling, had er zo op gehoopt ! :-(:-(:-( Vals alarm zeg maar…. Op naar de volgende ronde..

Gr. Melanie

Jullie ook veel succes!

• jolanda

jammer joh,

ik hoop echt voor jullie dat het volgende maand wel lukt.

veel sterkte en veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Melanie

Dankjewel Jolanda! Ik hoop ook dat het volgende maand raak is.. Wat duurt dat wachten toch lang he? Ik heb dus deze maand een cyclus van 30 dagen, moet ik daar volgende maand dan ook vanuit gaan of was het gewoon eenmalig 30 dagen?

Liefs Melanie