Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bruinverlies in 8e week. MK??

• lente23

Hai daar!

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger, maar heb nu al zo'n 6 dagen bruin bloedverlies. 't Stelt niet zo veel voor, alleen met afvegen, zeg maar. En nu ben ik zo bang dat het mis gaat…

Maar omdat t al 6 dagen duurt en niet erger wordt (ook geen buikpijn) twijfel ik ook weer, of ik niet gewoon tot het allerallerlaatste moment positief moet blijven.

Mijn zwangerschapsverschijnselen (koud, duizelig enzo) zijn verdwenen, dus wat dat betreft zakt de moed me weer in de schoenen…

Wie o wie kan hier eens op reageren…

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Hoi Hoi,

Zolang het bruinverlies is, dus geen helder rood bloed, mag je zeker nog optimistisch blijven. Ik ken veel meiden die bruinverlies hadden en wat allemaal goed is gegaan. Ook het feit dat je geen krampen hebt is een positief teken.

Maar je weet natuurlijk nooit. Het feit dat je zw.verschijnselen wat afnemen KAN betekenen dat het niet goed zit, maar bij mijn zwangerschap had ik ook de ene dag meer last van de kwaaltjes dan een andere dag.

Nog niet te ongerust maken meis!

Grtjs Marieke

• Pebbles mv 2 boys

Helaas begon mijn 1e miskraam ook op die manier. Pas na ruim een week kwam er helder bloed. Dat stopte toen weer en na een echo begon het weer.

Heel veel sterkte, ik duim voor je dat het goed gaat.

• Karin

He meid,ik wil je niet ontmoedigen maar helaas begon mijn miskraam ook zo.Ik had een aantal dagen bruin bloedverlies,op de echo bleek dat het kindje met 8 weken gestopt was met groeien.ongeveer 1,5 week later zette het door met helder rood bloedverlies.Ook mijn zwangerschapsverschijnselen waren afgenomen.

Ik hoop voor je dat het goed afloopt bij jou!!!Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn als mij,maar ik zou er wel een beetje rekening mee houden,helaas!!!Sterkte meid!!!!!Hopelijk krijg je gauw een echo?Dan heb je wat meer zekerheid!

• pepper

Mag morgen komen…. zenuwachtiiiiiiiigggggg!!

• Karin

oooh spannend!Laat je t effe weten?Sterkte!!

• Melanie

Ik hoop dat alles goed zit !!

Veel succes!!

Groetjes Melanie