Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

duizenden zorgjes

• moeder van twee

hallo lieve mensen ,

had vorige week al een berichtje geplaatst , over medicijn gebruik , ziekte en zwangerschap.

zal ff kort samen vatten , vier mnd gekedn miskraam gehad daarna enorm ziek geworden , autoimuum ziekte , daardoor nu veel medicatie , gaat redelijk . ben nu de morfine aan het afbouwen en dat valt niet mee. reden dat ik dit doe is omdat ik per ongeluk (wel heel blij( zwanger ben geworden . kwam ik vorige week achter , zit nu op zes weken gok ik . moet van de week naar mijn behandelend arst en die zal niet blij zijn , die had het namelijk nog even een half jaar af geraden . ik hoop dat hij mij doorverwijst naar een goed gynecoloog . die ons hierin kan begelijden .

ben zo bang voor weer een miskraam , ben niet meer zo misselijk , en ook de pijn in de borsten is wat minder , dat had ik de vorige keeer ook en toen bleeek dus ook dat het een miskraam was. ben er zo bang voor .

ik had deze oproep al eens gedaan en doe hem nog een keer want ik merk dat ik veel behoefte heb om mijn ei kwijt te kunnen . is er iemand die ook zwanger is of was , ook met een ziekte waar medicatie voor nodig zijn enz….

ik kan jullie of jouw steun wel gebruiken .

ik wil zo graag dat dit kindje blijft zitten en zal gaan groeien maar maak me zo vreselijk druk over alles.

• lente23

Hai, ik begrijp het.

Niemand dhijnt de zorgen weg te kunnen nemen…

Ben op dit moment ook heeel bang dat ik een mk krijg.

Heb al een dag of 6 bruine afscheiding op het wc papiertej. Het is maar mnimaal, mar het zorgt voor MAXMALE stress!

Hoop dat het allemaal oke is met je!

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Sorry, kan je niet helpen aan een ervaringsverhaal maar wil je wel veel sterkte wensen … denk dat iedereen die een miskraam gehad heeft bij een volgende zwangerschap heel veel zorgen heeft. Jij hebt natuurlijk nog veel meer om over te dubben in verband met je medicatie.

Hoop dat je arts je gerust kan stellen.

Sterkte!