hallo lieve mensen ,
had vorige week al een berichtje geplaatst , over medicijn gebruik , ziekte en zwangerschap.
zal ff kort samen vatten , vier mnd gekedn miskraam gehad daarna enorm ziek geworden , autoimuum ziekte , daardoor nu veel medicatie , gaat redelijk . ben nu de morfine aan het afbouwen en dat valt niet mee. reden dat ik dit doe is omdat ik per ongeluk (wel heel blij( zwanger ben geworden . kwam ik vorige week achter , zit nu op zes weken gok ik . moet van de week naar mijn behandelend arst en die zal niet blij zijn , die had het namelijk nog even een half jaar af geraden . ik hoop dat hij mij doorverwijst naar een goed gynecoloog . die ons hierin kan begelijden .
ben zo bang voor weer een miskraam , ben niet meer zo misselijk , en ook de pijn in de borsten is wat minder , dat had ik de vorige keeer ook en toen bleeek dus ook dat het een miskraam was. ben er zo bang voor .
ik had deze oproep al eens gedaan en doe hem nog een keer want ik merk dat ik veel behoefte heb om mijn ei kwijt te kunnen . is er iemand die ook zwanger is of was , ook met een ziekte waar medicatie voor nodig zijn enz….
ik kan jullie of jouw steun wel gebruiken .
ik wil zo graag dat dit kindje blijft zitten en zal gaan groeien maar maak me zo vreselijk druk over alles.