Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

toch weer een miskraam!

• jolanda

ja meiden ik heb toch weer slecht nieuws.

het is toch weer een miskraam geweest en dan in een heel vroeg stadium.

de gynacoloog heeft vanmorgen een echo gemaakt en het was echt weer weg.

het was alsof ze met een hamer op mijn hoofd sloegen.

we moeten nu 15 mei weer terugkomen en dan gaan we praten over bloedonderzoeken om te kijken of ze iets kunnen vinden wat de oorzaak van de miskramen is.

we zitten er nu even helemaal doorheen we zouden een zondag mijn mans verjaardag vieren maar we laten het niet doorgaan ons hoofd staat er nu echt niet naar gelukkig begrijpt iedereen dat.

veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Pebbles mv 2 boys

Wat klote zeg. Ik weet hoe je je voelt. Je verwacht niet dat het je twee keer overkomt.

Heel veel sterkte en als je vragen hebt mag je mij altijd mailen.

• jolanda

hoi pebbles,

fijn dat je gereageerd hebt op mijn bericht.

hoe is het met jou?

is het bij jou ook een miskraam geworden en hebben jullie ook onderzoeken gedaan en hoe ging dat in zijn werking?

veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tes mv Devi

Jeetje, wat vervelend!! Vind het echt vreselijk voor jullie.

Kan me voorstellen dat je nu niet echt zin hebt in een feestje.

heel veel sterkte!! liefs Tessa

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Tot nu toe lijkt het erop dat het is blijven zitten. Ik heb geen bloedverlies gehad. Als het volgende week nog zo is ga ik de VK eens bellen en vragen om een echo.

Ik heb me na mijn derde miskraam laten onderzoeken. Helaas/ gelukkig is daar niets uitgekomen.Aan de ene kant ben je blij dat je niets hebt aan de andere kant wil je gewoon dat er iets is waar ze wat aan kunnen doen zodat je zwangerschap wel goed gaat.

Nogmaals heel veel sterkte neem echt de tijd om het te verwerken huil maar lekker veel. Bij de bieb hebben ze boeken over miskramen die hebben mij laatst erg goed geholpen.

Dikke knuffel Daan

• jolanda

dat is volgens mij wel een goed teken dat je geen bloedverlies heb gehad.

ik hoop echt voor je dat het bij jou wel goed is ik ga voor je duimen.

gisteren heb ik even lekker zitten huilen dat luchte erg op.

15 mei moeten we weer terugkomen dan gaan ze volgens mij bloedprikken om te kijken of er iets mis is.

ben erg benieuwd wat daar uitkomt.

veel liefs jolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Oh Jolanda, wat een naar berichtje … had zo voor jullie gehoopt dat het dit keer wel goed zat!

Ontzettend veel sterkte gewenst. Inderdaad, huil maar lekker veel, dat lucht vast op. Doe wat je hart je ingeeft. Wil je steun? Mensen uitnodigen. Helemaal geen zin in iemand? Deur op slot en stekker van de telefoon eruit ;-)

Heel heel heel veel sterkte.

Lfs Marieke

• Truus

Jee zeg, wat een akelig bericht. Heel veel sterkte!!