hallo ,
wat vinden jullie hiervan .
8 maart eerste dag laatste menstruatie , tot nu toe nog niet ong geworden dus ik denk zwanger .
gister ziekenhuis , op de echo niets te zien , okay , misschien nog te vroeg , even urine test doen dan maar , wat denken jullie , ook niets te zien .
moet er wel bij vermelden dat ik net voor de test mijn hele baaas had geleegt , dus ze hebben de urine test met drie druppels moeten doen , ook had zi binnen 30 sec al zoiets van nee , geen zwangerschap hormoon.
wel zag de gyn iets verdachts bij de ijerstok , en wat vocht in de buik , weet niet wat dat inhoudt , misschien jullie ?
maar goed , ben dus al redelijk overtijd , soms misselijk , niet echt gevoelige borsten , soms wel wat.
wel heel erg moe .
wat moet ik hier nou mee , ben nog nooit overtijd geweest , kan het nou zijn dat er nog niet genoeg hormoon is , waardoor de test negatief is , en kan het zijn dat het vruchtje nog te klein is om te zien op echo .
heb ik nu misschien een buiten baarmoederlijke zwangerschap.
wat is dit en wat moet ik nou , ik heb bloed laten prikken maar krijg nu de uitslag pas morgen , jullie snappen , ik weeet even niet wat ik moet denken .
hoop dat jullie misschien iets kunnen vertelllen .
groetjes