Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vertellen jullie het maar ?!?!?!?!?!!???

• moeder van twee

hallo ,

wat vinden jullie hiervan .

8 maart eerste dag laatste menstruatie , tot nu toe nog niet ong geworden dus ik denk zwanger .

gister ziekenhuis , op de echo niets te zien , okay , misschien nog te vroeg , even urine test doen dan maar , wat denken jullie , ook niets te zien .

moet er wel bij vermelden dat ik net voor de test mijn hele baaas had geleegt , dus ze hebben de urine test met drie druppels moeten doen , ook had zi binnen 30 sec al zoiets van nee , geen zwangerschap hormoon.

wel zag de gyn iets verdachts bij de ijerstok , en wat vocht in de buik , weet niet wat dat inhoudt , misschien jullie ?

maar goed , ben dus al redelijk overtijd , soms misselijk , niet echt gevoelige borsten , soms wel wat.

wel heel erg moe .

wat moet ik hier nou mee , ben nog nooit overtijd geweest , kan het nou zijn dat er nog niet genoeg hormoon is , waardoor de test negatief is , en kan het zijn dat het vruchtje nog te klein is om te zien op echo .

heb ik nu misschien een buiten baarmoederlijke zwangerschap.

wat is dit en wat moet ik nou , ik heb bloed laten prikken maar krijg nu de uitslag pas morgen , jullie snappen , ik weeet even niet wat ik moet denken .

hoop dat jullie misschien iets kunnen vertelllen .

groetjes

• Mama van Evy

Ik heb hetzelfde meegemaakt, een positieve test op 21-02.. Helaas werd dat bij mij een miskraam op 29-02, ik heb een echo gehad en mijn baarmoeder was schoon.

Nu heb was ik vorige week nog niet ongesteld geweest, dus gyn gebeld en ik mocht komen voor een echo. Had veel vocht in mijn baarmoeder, wat volgens de gyn. kon duiden op een buiten baarmoederlijke zwangerschap of dat ik zojuist mijn eisprong gehad zou hebben.

Ik moest bloed laten prikken en mijn hcg was 5, dus niet zwanger volgens hun, was voor de miskraam ook hoger. Nu wacht ik af tot ik ongesteld ga worden..