Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hehe

• Mama van Evy

Op dag 49 lijkt mijn menstruatie dan toch eindelijk door te zetten. Ik was niet meer ongesteld geweest sinds mijn miskraam. Kunnen we het eindelijk weer gaan proberen. Ik wil deze maand gaan kijken met ovu testen of ik een eisprong ga krijgen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik moet zeggen dat ik wel minder vertrouwen heb gekregen in mijn lichaam, nu ik op de echo ook duidelijk gezien heb dat er op mijn rechter eierstok PCO zit. Het is dan wel 1 keer spontaan gelukt maar twijfel nu erg of het weer kan, of misschien moet ik toch weer de mmm in. Er komen dan zoveel vraagtekens bij me op…

Laten we eerst eens kijken of volgende cyclus weer een een beetje normaal is, anders denk ik er toch over om me weer door te laten sturen..

• jolanda

hoi mama van evy,

ik heb ook wel eens ovutesten gebruikt maar mijn huisarts zei dat die niet altijd betrouwbaar zijn.

heel veel sterkte en liefs jolanda!!!!!!!!!!!!

• Mama van Evy

Ik wil eigenlijk gaan kijken of ik een eisprong zie, nog niet eens om het zwanger raken. Maar hoop eigenlijk dat ik volgende maand niet zo'n lange cyclus heb..

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Fijn dat je weer ongi bent geworden! Heel herkenbaar, ik zat er ook zoooo op te wachten na mijn curretage. Na 35 dagen werd ik weer ongesteld. Nu dus eerste echte cyclus maar nog een beetje lastig wanneer ik precies ovuleer.

Ik heb net als jij ook wel eens ovulatietesten gebruikt om te kunnen zien of ik een eisprong had. Dat werkte wel (vond zelf die van ClearBlue heel fijn). Hierdoor kreeg ik vertrouwen in mijn lichaam en de maand daarna (zonder ovulatietesten) was ik zwanger.

Succes … duim voor je.

• Mama van Evy

Ja ik vraag me nu af hoeveel dagen ik moet gaan tellen voor mijn cyclus.. Hou ik nu een lange cyclus of wordt hij nu weer korter en was dit eenmalig…

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Tja, lastig. Dat is bij ons ook onduidelijk. Wij zijn na dag 8 in de nieuwe cyclus om de dag gaan klussen, in de hoop dan in ieder geval in de buurt van de eisprong te komen op het juiste moment. Denk dat het pas duidelijker wordt na een paar cyclussen. Al hoop ik dat het eerder raak is natuurlijk.

Dat afwachten …. :-(

Succes!