Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

misschien een miskraam???

• renate

ik heb een vraag over een miskraam

ik ben aan de pil waar ik slecht op reageer mijn eerste zwangerschap zat ik ook aan de pil die dus niet hielp ik kreeg een hele zware pil zodat het niet weer zou gebeuren we besloten te gaan voor een tweede zwangerschap toen ik stopte metr de pil was ik gelijk zwanger dus volgens de huisarts een nog te lichte pil anders had ik niet zo snel zwanger kunnen raken nu zit ik nog altijd aan die zware pil met heel veel nare bijwerkingen iedere dag heel trouw neem ik hem in omdat mij is aangeraden dat het beter is voor mijn gezondheid om geen kinderen meer te krijgen

ik heb altijd veel klachten als ik niet goed moet worden ik weet niet beter

nu gisteren giga veel buikpijn niet normaal ik zeg nog tegen mijn man het is net of ik weeen heb maar de ongesteldheid breekt maar niet door en de buiklachten hielden aan toen ik gisteren naar de wc ging had ik wat helder rood bloed met wat ik dacht een stolsel maar wel heel vreemd even goed gekeken en het leek wel een zakje ik werd er naar van dus vanmorgen toch even kijken op het internet en daar stond op dat je het in het water moet doen omdat je dan goed kan ziet of het wat is of niet dat heb ik gedaan en het is dus echt een vliesje zakje nu ben ik dus bang voor een miskraam ik heb nog nooit eerder zoiets meegemaakt en weet ook niet goed wat ik hier nu mee aan moet ik ben niet ong geworden maar heb nog hevige buikpijnen ik verlies wat bruinige afscheiding maar dat is alleen met afvegen zeg maar ik vloei niet en ik ben geen held om naar een dokter te gaan nu heb ik dus een probleem ik kan wel een zwangerschaps test doen maar ik maak dat hormoon niet aan dat op je test zegt of je zwanger ben of niet

kan iemand mij misschien vertellen of tips of uit eigen ervaring of het misschien toch een miskraam is

ik hoop op antwoord groetjes renate

• ragonda

heel apart verhaal

je zou idd aan een miskraam denken , ik zo een verloskundige bellen vaak doktoren snappen er helemaal niks van.

waarom heb je geen hcg hormoon ? dat heeft toch iedere zwangere vrouw?

succes

ragonda

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Pfff Renate, wat een verhaal zeg. Volgens mij kun je toch echt het beste een afpraak maken met je huisarts. Door alle omstandigheden kan hij je toch het beste uitleggen hoe je lichaam werkt.

Hoe bedoel je trouwens dat je het hormoon niet aanmaakt die zorgt voor een positieve test? Maak je geen HCG aan? Wat apart, daar heb ik nog nooit van gehoord…..

Ik zou je dokter even bellen.

Sterkte!

• saskia

Hoi Renata, inderdaad, wat een verhaal! Als je een miskraam hebt gehad, dan moet je nog steeds het HCG hormoon in je lichaam hebben. Het zou kunnen dat je een miskraam gehad hebt, zoals je dat vliesje omschrijft. Maar ik zou ook de huisarts even bellen, een assistente weet ook al veel en raar is het echt niet als je zou bellen.

Succes!

• renate

in mijn eerste zwangerschap kwamen we er pas na 4 maanden achter omdat ik begon te groeien afspraak gemaakt bij de dokter test negatief dus ff gedaan via echo en toen konden we het hartje al horen kloppen met de tweede zwangerschap herkende ik bepaalde dingen van de vorige ook toen meerdere testen gedaan allemaal negatief verloskundige gebeld inwendig onderzoek gehad en toen bleek dat ik al weer rond de 11/12 weken was 1 op de zoveel vrouwen blijkt te weinig of het hormmoon niet te hebben ik zou ook niet mee kunnen doe aan moeders voor moeders

ja het is klote ik denk dat ik dan toch maar even een afspraak ga maken bij de huisarts

bedankt voor jullie reacties

groetjes renate

• saskia

Goh Renate, dat is wel heel speciaal van het HCG hormoon, dat wist ik niet.

Sterkte meid!

Groetjes Saskia