Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

derde miskraam en nu

• monique

Hallo.

Ik heb zaterdag toch weer een miskraam gehad. Had nog ff de hoop dat het niet door zou zetten maar helaas. Ik wilde graag weten of er iemand is die weet of ik bv. aan de gynaecoloog kan vragen voor een onderzoek ofzo. Is er geen bloedtest ofzo voor ons beide die misschien ook nog dingen kan uitsluiten. Misschien matchen mijn man en ik wel niet bij elkaar (qua baby`s krijgen dan) dan zou ik dit wel graag willen weten. Want het is emotioneel wel zwaar en ik geef de hoop nog niet op hoewel ik al 40 ben. Ik heb zelf al een kijkoperatie gehad om te kijken of mijn eileiders enzo wel goed waren maar dat was ok. Maar bij mijn man hebben ze verder nog niets getest. Ben nu wel 2 keer spontaan zwanger geweest en 1 keer met iui. Maar het is bij mij blijkbaar geen kwestie van niet zwanger kunnen worden maar van zwanger blijven.

Alvast bedankt.

Groetjes Monique

• M&M mama van Tijl (14-06-06)

Hai,

Wat heftig voor je zeg. Wat naar wat je allemaal overkomt …..

Volgens mij zijn onderzoeken naar de oorzaken van een miskraam vrij duur, en voeren ze die daarom pas uit vanaf drie miskramen achter elkaar. In dat geval zou je daar nu dus voor in aanmerking moeten komen.

Ik zou inderdaad even checken bij je gyn.

Heel veel sterkte …..

Lfs Marieke

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb ook drie miskramen gehad. Na de derde miskraam is mijn bloed onderzocht (zover ik weer gratis want ik heb nog steeds geen rekening ontvangen). Ze kijken dan naar je ijzergehalte, je stollingsfactor en nog een aantal dingen. Ik moest 16 buisjes bloed afgeven. Ook zijn we nog in afwachting van de chromosenuitslag. Maar ik heb al twee gezonde jongens dus ik verwacht dat daar niets uit komt.

Op dit moment ben ik bijna tie weken zwanger en het ziet er naar uit dat het goed gaat. Volgende week heb ik mijn 1e echo.

Ik hoop voor jou ook dat de vierde keer dan goed mag gaan. Heel veel sterkte.

Gr. daan

• ragonda

heel veel sterkte monique , zelfs ik sta ff met een mond vol tanden

liefs ragon