Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ships bloed verloren

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Ik dacht echt dat het goed ging. Gisteren verloor ik wat bloed. Het kan zijn dat het kwam door het naar de wc gaan maar ik heb ook een krampig gevoel in mijn buik. Ik baal als een stekker. Ik laat de moed nog niet zakken en ga uit van een eenmalig iets.

Hopen dat het snel woensdag is want dan heb ik een echo.

Gr. Daan

• saskia

Hoi Daan,

Dat is schrikken zeg….! Hoe gaat het nu? Je loopt om 5 minuten naar de wc zeker?

Groetjes Saskia

• Pebbles mv 2 boys

Ik loop wel vaak naar de wc en durf soms gewoon bijna niet te kijken. Tot nu toe is het rustig. Nog een keer wat donkerkleurige slijmerige massa verloren maar daarna niets meer. Het blijft afwachten.

• Tes mv Devi

Ojee, wat vervelend! Maar als het nu weer weg is, dan zal het vast wel goed zijn. Je bent nu toch al best ver in je zwangerschap??

Spannend, woensdag de echo. Veel succes en hou inderdaad goede moed!

liefs Tessa

• kellebel

Ohnee hè! Ik hoop ook dat het snel woensdag is en je een mooi kloppend hartje te zien krijgt.. Ik duim voor je!

• saskia

Ik duim voor je!!

• ragonda

ik ga aan je denken en voor je duimen dat alles goed is!!

groetjes ragonda

• Suzie80

Ik duim ook voor je!

Succes!

• saskia

Succes morgen! Laat je het snel weten?

Groetjes Saskia

• Pebbles mv 2 boys

Zodra ik weer achter de pc zit laat ik het weten. Ik begin nu echt zenuwachtig te worden. Ben blij dat ik zo nog wat dingen moet gaan doen anders duurde de dag erg lang.