Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Na curettage

• saskiaatjes

Ik heb al eerder een curettage gehad. Toen kwam mijn cyclus direct goed op gang. Nu verloopt het anders. Na een week licht bloedverlies stopte dit. Ik dacht op dag 16 wat eisprongpijn gevoeld te hebben, echter dit werd niet bevestigd door een ovulatietest. Ongeveer 22 dagen na de curettage begon ik af en toe wat licht bloedverlies te krijgen. Soms bruin, soms rood. Ook wat lichte buikpijn en steekjes, alsof ik ongesteld moet worden. Maar dit gebeurt niet, het zet niet door. Overdag op een inlegkruisje zit er niks. Maar als ik met mijn vinger in mijn vagina ga zit er steeds een beetje rood bloed aan. Het is net of ik ongesteld ben, maar het bloed niet naar buiten komt ofzo. Ik moet pas half juni terug naar de gynaecoloog. Iemand een idee hoe dit kan komen? Iemand die dit herkent?

• moeder van twee

hallo ,

dat heb ik dus ook , wel het gevoel van ongesteld zijn maar het komt er niet uit , het zet niet door , ben wel al overtijd een weeek ongeveer maar was ik vorige maand ook en was niet zwanger .

met afvegen heb ik wel wat bloed maarverder komt het er niet uit tussendoor .

de test zegt dat ik niet zwanger ben , heb inmiddels al twee miskramen achter de rug dus weet niet wat ik moet denken .

had wel twee weken geleden ook wat licht bloed verlies , nu achteraf is daty de dag van de innesteling geweest , heb ik via de pc uit kunnen rekenen , ik weet het niet , vraag me af of ik nou zwanger ben of dat mijn lichaam gewoon van slag is .

iemand tips ????

• Marjolein

Hoi, ik herken dit wel hoor…ik had wat hechtingen rond de baarmoedermond en dacht…ze zullen het toch niet dicht genaaid hebben…maar na een aantal weken kwam het als vanouds op gang…ik kan me je zorgen voorstellen