Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eitje

• saskia

Ik heb 18 april na 7 weken zwangerschap een miskraam gehad. Op 8 mei zag de gynaecoloog dat alles weer schoon was en dat er al weer een eitje aan het ontwikkelen was. Nu vraag ik me af……momenteel ben ik nog steeds niet ongesteld. Hoe lang duurt het eigenlijk totdat een eitje helemaal rijp is? Ik kan toch niet zwanger zijn? (Ik voel ook nog niets hoor!)

Bedankt voor jullie antwoorden!

Saskia

• PC

hoi,

Het enige wat ik weet is dat het 14 dagen duurt dat je ongesteld wordt nadat het eitje is gesprogen maar hoe lang het duurt dat het eitje zich heeft ontwikkeld en springt dat weet ik niet. Misschien kun je proberen om wat op internet te neuzen.

Succes ermee

Petra

• Marjolein

Hoi, na mijn miskraam werd ik niet ongesteld, maar ook bij mij zag de gyn. een eitje zitten dus werd me geadviseerd een poging te wagen….helaas niet zwanger maar wel vlak daarna weer gewoon ongesteld. Dus tja…kan dus allemaal wel….

• Marjolein

oh ik heb niet goed je vraag beantwoordt zag ik …… ik begreep van de gyn dat een eitje goed te zien is vlak voor de eisprong….meerdere eitjes die nog niet zijn gedaald zien ze het best op dag 3 van je cyclus..

• saskia

Bedankt voor je berichtje Marjolein! Ik ben inmiddels weer ongesteld geworden. Ben wel blij,…., nu kunnen we er weer voor gaan, hoe eng ook!