hallo ,
ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik ben het compleet kwijt..
zal in het kort uitleggen wat het probleem is .
17 april ben ik voor het laats echt ongesteld geweest , toen zes mei , een paar dagen heel licht blioed verlies gehad , eigenlijk alleen op bij het afvegen wat licht bloed , geen stolsels maar gewoon lich rode urine zullen we maar zeggen .
zwangerschaptesten allemaal negatief , dacht aan innesteling …
nu vorige week 21 mei weer een paar dagen heel licht bloed verlies , zelfde als die keer daarvoor .
een patroon zit er niet in , dus een cyclus kan ik hier niet in terug vinden , zwangerschap testen zijn nog steeds negatief , dus ik ben het kwijt.
ben enorm dik geworden , was altijd slank maar nu in een week tijd vier mensen die me gewoon vragen of ik zwanger ben , waaronder dus mijn beste vroendin en ook mijn ex waar ik twee kinderen van heb , je zou dus zeggen die weet wel hoe het eruit ziet.
heb echt een flinke buik ineens sinds een week of drie , niet misselijk ook nietr echt gespannen neorsten , wel zijn ze gegroeid , zit zeker aan een cup groeter als normaal .ben ook erg moe maar dat kan ook van alles zijn .
wat denken jullie ?
ben ik zwanger ?????
kan pas volgende week terecht bijde dokter , dus hoop dat jullie misschien iets herkennen .