Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik weet het niet meer

• moeder van twee

hallo ,

ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik ben het compleet kwijt..

zal in het kort uitleggen wat het probleem is .

17 april ben ik voor het laats echt ongesteld geweest , toen zes mei , een paar dagen heel licht blioed verlies gehad , eigenlijk alleen op bij het afvegen wat licht bloed , geen stolsels maar gewoon lich rode urine zullen we maar zeggen .

zwangerschaptesten allemaal negatief , dacht aan innesteling …

nu vorige week 21 mei weer een paar dagen heel licht bloed verlies , zelfde als die keer daarvoor .

een patroon zit er niet in , dus een cyclus kan ik hier niet in terug vinden , zwangerschap testen zijn nog steeds negatief , dus ik ben het kwijt.

ben enorm dik geworden , was altijd slank maar nu in een week tijd vier mensen die me gewoon vragen of ik zwanger ben , waaronder dus mijn beste vroendin en ook mijn ex waar ik twee kinderen van heb , je zou dus zeggen die weet wel hoe het eruit ziet.

heb echt een flinke buik ineens sinds een week of drie , niet misselijk ook nietr echt gespannen neorsten , wel zijn ze gegroeid , zit zeker aan een cup groeter als normaal .ben ook erg moe maar dat kan ook van alles zijn .

wat denken jullie ?

ben ik zwanger ?????

kan pas volgende week terecht bijde dokter , dus hoop dat jullie misschien iets herkennen .

• Marjolein

Hoi, lastig hoor….deels herken ik je onzekerheid wel……zelf nu ook zwanger maar ben zeer sceptisch….het is dat ik twee streepjes zag…maar na een eerdere miskraam voel ik bij deze ook weer erg weinig… ik ben wel snel dikker geworden maar niet in kilo's dus de boel zwelt wel op maar de weegschaal geeft het niet aan…. ik moet ook nog tot 17 juni wachten….voor de eerste echo…maar echt zwanger voel ik me niet…wat zijn onze lichamen toch rare wezens…. sterkte met het afwachten…

• saskia

Sterkte meiden, dat afwachten hoort er elke keer weer bij.., maar wat duurt dat lang!

• chantal

Hallo meiden

Zelf zit ik met hetzelfde probleem,

ben nu 6,5 week zwanger, maar heb nergens last van, ja net als jullie een iets dikkere buik gekregen.

heb 3 jaar geleden een miskraam gehad, en maak me nu dus ook enorme zorgen, is het waar dat je pas met 10 weken voor een echo kan gaan???

tenminste de assisitente van de huisarts vertelde me dat ik pas met 10 weken de afspraak bij de huisarts kon maken.

en ik heb een hekel aan wachten

groetjes

• saskia

Nee, dat is helemaal niet waar! Gewoon vertellen dat je al een miskraam hebt gehad. Dan moeten ze je wel doorsturen naar het ziekenhuis. Ik heb al een echo met 5,5 week gekregen. Helaas is deze ook weer in een miskraam afgelopen, maar hoe eerder je weet dat het niet goed is, hoe eerder je met de verwerking kan beginnen. En is de klap ietsjes minder groot…..

Hopelijk is alles goed, succes en ik duim voor je!

Saskia