Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

RAAR ?!?!

• Mxxx

Hallo allemaal,

Ik zal even ons verhaal vertellen, en ben benieuwd of iemand zich hierin herkend !

Mijn laatste ongi dag van 5 april 2008, op 28 mei had ik mijn eerste echo, naar onze eigen telling zou ik toen 7,5 weken zwanger zijn geweest, de echo gaf echter aan 5,5 weken en er was nog geen hartje te zien. De vrucht was toen 2 mm groot. Vandaag 6 juni weer echo gehad zou nu naar berekening van de echo bijna 7 weken zijn en naar onze eigen berekening bijna 9 weken. Op de echo was geen hartje te zien dus volgens de gyn en echoscopiste was / is dit geen goede zwangerschap. Het rare is dat ik helemaal geen bloedverlies heb gehad !

Nu heb ik a.s. woensdag de curretage maar geeft me een heel dubbel gevoel.

• @lie

Ik heb ook nooit bloedverlies gehad en ons kindje was al ruim 2 weken overleden toen we er pas achterkwamen.

• Marjolein

Hoi, ook wij kwamen er in week 9 achter dat er geen hartje was. Ook bij ons was het vruchtje met ca 7 weken overleden, ik heb nog 2 weken doorgelopen om af te wachten of de miskraam spontaan opgang kwam. Dat zijn zware weken hoor, ook al dacht ik heel nuchter…laat de natuur z'n werk maar doen. De curretage viel me 200% mee, nog nooit een ziekenhuis van binnen gezien maar zeer goed opgevangen daar. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en er is een hartje maar ook bij ons kloppen de mm niet helemaal met de weken die ik zwanger ben, maar daar maak ik me maar niet druk om. Veel sterkte ermee !!

• Mxxx

mag ik vragen hoelang er tussen je miskraam en je huidige zwangerschap zit ? ik heb vandaag de curretage gehad en valt idd mee

• Marjolein

Hoi, oktober 2007 curretage gehad. Cyclus bleef daarna lang weg, althans volgens de folders moet je met zo'n 4 weken weer een keer ongesteld zijn…nou nee dus…dus weer terug naar de gyn. veel bloedtests gehad, alles prima dus rustig afwachten. Eind december weer ongesteld en de laatste keer was half april, wel heb ik ineens nu 5 weken er tussen zitten sinds februari, wel op de dag af…echt heel raar, je checkt je agenda wel tien keer…, maar goed nu een cyclus van 35 dagen ipv 28. Er heeft dus 6 maanden tussen gezeten, een buitenstaander vind dat vast niet veel maar ik ben al bezig sinds 2006 en ‘geduld’ is niet meer m'n beste eigenschap. Ik ben na twee maanden wel een ovulatietest gaan gebruiken omdat door de verschoven cyclus de vruchtbare dagen dus ook verschoven zijn. Ik begon met testen op dag 10 tot ca dag 14 en zag niks…weer een hoop zorgen…..totdat ik zo slim was om daar ook eens even goed over na te denken en langer door te testen en nu zat ik dus rond de 15e/16e dag……