Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jullie ervaringen met bruin bloedverlies?

• kerstvrouw

ik zit ook even in een dip

vanaf dat ik ongeveer 5.5 weken zwanger was kreeg ik bruin bloedverlies bij het afvegen. bij 6 weken en twee dagen kreeg ik een echo, het zag er allemaal goed uit, hartje knipperde maar ze vonden de vrucht wel wat klein, kon het zijn dat ik minder lang zwanger was? nee dat kon in mijn ogen echt niet aangezien ik echt maar een keer in die tijd gemeenschap had gehad….

nu ben ik 7 weken en 1 dag zwanger en het gaat maar door met het bloed. heb eind volgende week de tweede echo maar ben heel bang voor een miskraam ook omdat de vrucht zo klein was………………..

wat denken jullie?

• Pebbles mv 2 boys en ? (4-12-08)

Helaas waren mijn ervaringen met bruin bloed niet goed. Ik heb het drie keer gehad. Bij twee keer zelf een echo gehad met een kloppend hartje maar dus drie keer achter elkaar een miskraam gehad.

Bij mijn 1e miskraam heb ik net als jij veel bruin bloed verlies gehad.

Mijn enige goede nieuws is dat ik nu wel zwanger ben en het al drie maanden goed gaat.

• Tes mv Devi

Hier helaas ook niet zulke goede ervaringen met bruin bloed verlies. Mijn beide zwangerschappen (bij 8 weken) begonnen hiermee en uiteindelijk 2 miskramen gehad.

Hoop dat het voor jou beter uit pakt!

succes