Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

na 4 miskramen een gezonde dochter!

• Hanneke

Hallo,

Voor iedereen die positieve verhalen en hoop zoekt.

Ik ben nu 39 jaar en heb in iets meer dan 2 jaar vier miskramen gehad. Alle vier in een vroeg stadium. Ik heb toe veel steun gehad een deze site, met name de verhalen dat het uiteindelijk toch lukte. Vandaar dat ik jullie mijn verhaal wil laten weten.

Na de vierde miskraam begon ik de hoop te verliezen en was op zoek naar alternatieven. Ben bij een mesoloog geweest, heb me aangemeld voor adoptie. Direct na de vierde miskraam raakte ik weer zwanger, omdat er geen cylcus tussen zat dacht ik dat ik me rot voelde vanwege de miskraam. Achteraf waren het hormonen die dwars zaten en waar ik extra last van had. Vervolgens toch een test gedaan en toen het raak bleek te zijn durfden we nergens op te hopen. We konden al snel terrecht in het ziekenhuis waar we het hartje voor het eerst zagen kloppen! Vervolgens heb ik een hele goede zwangerschap en bevalling gehad. Met als resultaat een hele mooie en gezonde dochter!

Voor iedereen die ene miskraam moet verwerken, heel veel sterkte en blijf hoop houden!!

groetjes Hanneke

• Pebbles mv 2 boys en ? (4-12-08)

Dank je wel voor je verhaal. Het is altijd fijn om een positief verhaal te lezen. Dat geeft je moed.

en gefeliciteerd met je dochter.

• Marjolein

ja, dit geeft zeker hoop !!!