Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

elke maand steeds verdrietiger

• Tes mv Devi

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Helaas nog steeds geen goed nieuws. Elke maand weer ongesteld, elke maand weer verdrietig. Na mijn miskramen hoopte ik toch wel snel zwanger te raken maar het wil niet lukken. Wat wordt ik hier wanhopig van zeg.

groetjes Tessa *die even haar ongenoegen kwijt moest*

• Pebbles mv 2 boys en ? (4-12-08)

Ik duim voor je dat je snel een mooie test in je handen mag hebben en dat het dit keer goed gaat.

Ik begrijp heel goed dat het erg terleursteld is. Je lichaam heeft met de miskramen je elke keer het gevoel gegeven dat je faalt en nu wil je het gewoon goed doen. En je wilt gewoon graag een kindje. Je weet dat het kan dus waarom lukt het dan niet ga je denken. Althans zo voelde ik alles.

Heel veel sterkte

• Maartje

Erg herkenbaar :-(

Tessa is trouwens een naam die erg hoog op mijn namenlijstje staat voor als we ooit een meisje krijgen. :-)

• dineke

hoi'ik heb het ook ben net vandaag weer ongi geworden na in januarie een miskraam en ga nu dus al weer mijn 6 de maand in voel me nu dus ook echt niet vrolijk