Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ovulatietest gebruiken

• Marjolein

hallo, ik lees jullie berichten over weer zwanger worden na een miskraam, ik wil even mijn verhaal aan jullie kwijt, misschien hebben jullie er wat aan. Na m'n miskraam duurde het bij mij 7 maanden voordat ik weer zwanger was, achteraf had het waarschijnlijk niet zo lang hoeven duren omdat m'n eisprong niet meer hetzelfde was dan voor de miskraam/curretage. Op advies van de gyn. ging ik een ovulatietest gebruiken, testen vanaf dag 10 en dan gaf ik het maar op zo rond dag 15, nu blijkt dat ik ergens op dan 17,18 een eisprong krijg. Soms was ik ook wat later ongesteld dan de standaard 28 dagen. Kortom, vaak dus veel gevreeën rondom de verkeerde data…… Toen ik daar achter was, was het gelijk raak. Ik snap heel goed jullie ongeduld, frustratie en geloof me als je daarna zwanger bent zijn de zorgen ook niet voorbij, ik ben na de miskraam (toen was ik nogal nuchter) een echte ‘paniekvogel’ geworden, ben erg bang dat het misgaat ook na 2 goede echo's. Hoor dat dat wel normaal is maar je bent er 24 uur per dag mee bezig…dus die roze wolk…ik zit er niet op en zal er ook niet op gaan zitten denk ik…..maar goed, voor iedereen die druk bezig is kan ik de ovulatietest aanbevelen het geeft je zeker wat rust en ook in je seksleven…iets relaxter wordt het dan…. Succes allemaal !

• Maartje

Hoi, na eerder advies hier op het prikbord heb ik inderdaad ook een ovulatietest gekocht. Ik moet er vandaag mee beginnen… Al heb ik wel het idee dat mijn eisprong eergisteren was (Ik kon mijn eisprong altijd heel duidelijk voelen, maar sinds de curettage niet meer). De curettage is nu een half jaar geleden en soms zinkt de moed me in mijn schoenen, maar nu even niet! Als de ovulatietest een succes wordt, dan horen jullie het vanzelf ;-)

• dineke

ik gebruik nu 3 maand de ovulatie testen maar jammer niet het gewenste resultaat zie wel mijn eisprong maar word niet zwanger nu de 6 maand na mijn miskraam