Hallo,
Ik heb onlangs ook 2 mk's gehad.
in dec 2006 ben ik bevallen van een gezonde zoon.
en dan denkt idereen die tweede gaat dan ook wel van zelf, maar dat was dus niet het geval.
in november 2007, ben ik met 6 weken begonnen met een soort van lichte menstruatie, maar een week later had ik hevige krampen maar er zette niets door hoewel ik er van overtuigd was dat het goed fout zat mocht ik met 10 weken op een maandag, eindelijk een echo maken er zat in derdaad noeg een vruchtzak in mijn baarmoeder die 7 weken was met een klein vruchtje maar het was allemaal erg verschrompeld,
een dag later moets ik naar het ziekenhuis voor weer een echo, daar was het zelfde te zien omdat ik nu al 4 weken aan het bloeden was hebben we toen besloten om het weg te laten halen.
van deze mk heb ik erg veel last gehad, ook omdat ik bij de abortus (zo werd het genoemd in het zieken huis) een infus kreeg en daar helemaal oversuur van ben geraakt( door de nacose leek het net of mijn arm in de brand stond), kwam ik ook oversuur de nacose uit.
mijn 2 de miskraam had ik begin juni2008 weer het zelfde liedje met 5 weken licht bloedverlies. alleen nu ging ik met 6 weken meer bloeden en met 7 weken heb ik een echo gehad alles was “gelukkig” al bijna helemaal verdwenen, ik hoefde niet weer schoongemaakt te worden.
nu dus op naar zwagerschap nummer 4, best gek
voor idereen die zwanger wil worden veel succes, en als je dan zwanger bent geniet er van die 40 weken zijn echt zo voor bij