Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schildlier

• hoop

Hallo allemaal,

Ik lees al enige tijd dit prikbord. Heb zelf 2 miskramen gehad en heb net te horen gekregen dat het eventueel met de schildklier te maken zou kunnen hebben. Is er hier iemand die daar wat van af weet?

Bedankt alvast voor de info!

• hoop

Sorry het moet natuurlijk schildklier zijn!

• Roelie 10-8-08

hoi,

ik ben nu zelf 36 wk zwanger, heb hiervoor 1mk gehad.

Heb ook een schildklier aandoening, en ik weet dus wel dat je voordat je zwanger raakt, goed moet zorgen dat je schildklier goed is ingesteld op de medicatie!!

Misschien dat je een keer bloed moet gaan prikken om te kijken hoe het met je schildklier is?

• FFF

Een collega van mij heeft meerdere miskramen gehad. Op een bepaald moment zijn ze daar onderzoek naar gaan doen en bleek dat zij levensgevaarlijke waarden had, veroorzaakt door een probleem met de schildklier. Daarom bleven de vruchtjes wsch niet zitten: ze was zelf in gevaar. Na medicatie is haar eerstvolgende zwangerschap goed gegaan en is ze inmiddels moeder van een gezonde zoon.

Ik hoop voor je dat je wat meer duidelijkheid kunt krijgen van je artsen en dat er ook voor jou in de toekomst een kindje in het verschiet ligt. Veel sterkte.

• hoop

Bedankt voor jullie berichtjes! In de tussentijd heb ik inderdaad bloed laten prikken en heb inderdaad een verhoogde waarde. Op het moment staat er een afspraak in het ziekenhuis gepland. Weer een stap verder… afwachten nu. Goed om te lezen dat het dus goed kan gaan met medicatie!