Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

3 keer mis

• Sproeki

Hallo allemaal, Ik ben nu aan het ontzwangeren van een buitenbaarmoederlijke miskraam. In januari ook een miskraam gehad en 1 in april.

Ik hoop hier wat informatie te vinden en te babbelen met elkaar!

Groetjes

• Tes mv Devi

Hey, wat verschrikkelijk zeg! En (helaas) welkom hier. Hoe voel je je nu?

gr Tessa

• Sproeki

Hai Tessa,

Het gaat wel…

Verlies nu erg veel bloed maar ik hoop dat dat een goed teken is.

Ik moet nu naar het ziekenhuis om mn hcg te prikken.

Verder heb een een doorverwijzing van de huisarts om een chromosomen test te doen om te kijken of er misschien een reden is voor drie miskramen.

groetjes

• Maartje

Hallo Sproeki,

Jeetje, wat is er veel gebeurd afgelopen half jaar.

Ik heb zelf een miskraam gehad in januari (met 13 weken een curettage). Sindsdien wil het maar niet lukken om opnieuw zwanger te worden. Geeft veel onzekerheid.

Hoe wist jij dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was?

Groetje

Maartje

• ~ Moksi MV Tygo 01/07/08~

Beste Sproeki,

Allereerst HEEL veel sterkte.

Hier ook 3 MK;s achter de rug in 2006, na chromosomen onderzoek bleek mijn vriend idd een chromosoomafwijking te hebben. Dat was ook de oorzaak van de MK's.

Wij hebben een verhoogde kans op MK's maar toch 95% kans op een normale zwangerschap. In het ergste geval konden we ook zwanger worden via IVF/PDG (wat nu een beetje in opspraak is) omdat we ook 5% kans hadden op een kindje met een zeer zware (niet levensvatbare) afwijking en dat we dus met 20 wkn de zwangerschap moeten afbreken.

Maar ondanks deze uitslag zijn we op 1 juli jl. papa en mama geworden!

Dus het komt echt goed geloof me.

Sterkte nogmaals!

Veel liefs Moksi mama van Tygo

• Sproeki

tja, eigenlijk weten we dat nog niet zeker… op de echo was in ieder geval geen vruchtje in de baarmoeder te zien en ze zagen wel een plekje op mn eierstok…

Na een week ging ik zo bloeden dat de gynocoloog toch aan een “gewone”miskraam dacht…

• Sproeki

hai moksi! jeetje wat een verhaal joh! lijkt me heel moeilijk als je de uitslag krijgt van het chromosomen onderzoek! en gefeliciteerd met jullie zoon! fantastisch! vond je het de eerste weken van je zwangerschap niet heel moeilijk en onzeker?

dank voor je verhaal, liefs sproeki