Hoi Pebbles.
Ik weet niet of je af en toe nog wel eens mee leest hier maar ik zag dat je zwanger bent. Hoe gaat het nu? Zelf ben ik ook zwanger. Ik ben nu 14 weken zwanger.
Liefs Petra
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi,
Lief dat je aan mij denkt. Ik ben nu meer 20 weken. Aankomende week heb ik mijn 20 weken echo.
Ik geniet volop. toch blijft er een angst, maar dat had ik met mijn twee andere kinderen ook tijdens de zwangerschap.
Ik heb wel gemerkt dat er dingen niet goed zijn uitgepraat en verwerkt uit de tijd van mijn drie miskramen. Nu gaat het beter maar ik heb mijn man en mijn familie en virenden wel een tijd verweten dat ze er niet voor mij waren en dat ik mij erg eenzaam heb gevoeld. Gelukkig is dat nu uitgesproken en ook van mij kant zijn er fouten. Ik wilde me groot houden en deed alsof ik alles wel in mijn uppie kon verwerken.
De weken gaan snel voorbij dus nog even en dan hebben we onze kleine uk in onze handen.
Leuk dat jij ook weer zwanger bent. Geniet er maar lekker van.
Gr. Daan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?