Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanneer weer ongesteld / vruchtbaar ???

• Mxxx

ik heb 5 weken geleden een curretage gehad. nu vroeg ik me af hoe lang het bij jullie duurde voordat de cyclus weer op gang kwam ? ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan en die was negatief dus geen hormoon meer in mijn lijf

• Irene mv 1

Hoi,

Bij mij heeft het 6 weken geduurd voordat ik weer ongesteld werd.

Maar dit kan per persoon verschillen.

• moppie

Ik had na de curretage na 7 weken zonder ongesteld te zijn geweest weer een positieve test. Dus het kan ook gelijk weer goed gaan.

• dineke

ik was 3 weken na mijn curetage weer ongesteld

• Marjolein

Hoi, ik pas na 8 weken, het ziekenhuis ging allerlei test aanbieden, maar het duurde dus wat langer dan normaal. Daarna was m'n cyclus wel van 28 naar 35 dagen gegaan dus je vruchtbaarheid kan dan ook verschuiven…wel handig om te weten als je er weer voor gaat….

• Mxxx

bedankt voor de reactie's ! ik hoop dat ik idd snel weer ongesteld word zodat ik IETS weet ! echt frustrerend ! of we hopen over een paar weken een positieve test te hebben…

• angel25

Ik ben afgelopen vrijdag gecurreteerd. De arts heeft mij verteld binnen 6 weken weer te moeten menstrueren. Afwachten dus..