Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een positief verhaal

• AnnetteR

In september 2006 raakte ik zwanger, ik was 21 juni uitgerekend, helaas ging de zwangerschap mis met 12 weken, we zagen op de echo dat het niet goed was. Ook vloeide ik, in week 13 was ik post aan het bezorgen voor kerst toen de miskraam kwam (we wilden wachten) ik dacht dat het klaar was, maar op de dag erna kreeg ik weeen en moest ik opgenomen worden in het ziekenhuis omdat ik bleef vloeien, op de kraamafdeling en ze raakten mijn echofoto's kwijt.

al met al een vervelende ervaring.

Precies het jaar daarna raakte ik weer zwanger, ik was 29 juni uitgerekend, de eerste tijd was het heel spannend, omdat deze zwangerschap ‘gelijk ’ liep met de miskraam van vorig jaar, ik ging dus van week naar week en kreeg gelukkig wel een vroege echo.

Na week 13 was de spanning weg..

op 21 juni 2008 (precies de uitgerekende darum + 1 jaar) werd een gezonde jongen geboren. Tycho.

Met dit verhaal wil ik alle lezeressen een hart onder de riem steken en vooral degene die niet direct weer zwanger kunnen worden. Gelukkig komt het vaak goed

Annette

• saskia

Dank je Annette…..We moeten maar positief blijven! Ik heb al 2 miskramen achter de rug en hoop echt dat de derde keer scheepsrecht gaat zijn…

Saskia