Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 boys 4 mis, nu zwanger man wil stoppen

• lena

ik heb de afgelopen 4 jaren elk jaar een miskraam gehad,

nu ben ik weer zwanger, de 5de keer na ons 2de kind.

ik sta helemaal strak van de stress, voel de hele tijd krampen,

heb steeds het gevoel dat er bloed vloeit enzovoort.

het grootste probleem is dat mijn man heeft gezegd dattie zich na deze zwangerschap (ongeacht het verloop) laat sterilliseren,

het MOET nu dus goed gaan.

deze spanning kan ik bijna niet handelen.

hij vindt 2 kinderen eigenijk wel genoeg,

en hij vindt ook dat de jongste (nu 6) al te oud is voor nog een baby.

nouja… ik voel me zo armoedig.

en zo afhankelijk… walgelijk!!!

meiden, kan je na 4 miskramen nog een kind krijgen?

heb even bevestiging en hoop nodig.

lena (38)

• kellebel

jeetje zeg meid ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat deze zwangerschap goed gaat verlopen.. Ik zou wel proberen het even een beetje los te laten, ik weet dat dat heel moeilijk is maar veel spanning is ook niet goed voor een zwangerschap en vooral niet in het beginstadium..

Een collegaatje van mij heeft ook in 4 jaar tijd 4 miskramen gehad en haar 5e zwangerschap is beloond met een gezonde zoon!

Heel veel succes en sterke gewenst

• PC

Hoi,

Ik ben nu 17 weken zwanger van ons 4e kindje en ik heb 4 x een miskraam gehad. Het kan dus heel goed.

Petra

• Gaby mv Manon

Hoi,

Ik heb een dochter van 6. Voor haar gingen 9 miskramen en zij kwam. Na haar hebben wij 5 jaar lang geprobeerd en 5 jaar lang de ene miskraam na de andere. Ik raak makkelijk zwanger maar houd het niet vast. Nu ineens zo het grootste kado we zijn zwanger (24 weken) van onze 2de. Mijn dochter is helemaal blij ondanks dat ze 6 en tegen die tijd 7 is. Alle miskramen zeggen weinig het kan toch echt nog komen. Maar laat het asjeblieft los en dan bedoel ik de spanning van het MOET dat is niet goed voor je zwangerschap.

Ik zal voor je duimen!

• rosalie75

Ik ben nu 33 weken zwanger van ons vierde kindje. Twee miskramen gehad. Onze jongste is ook al 6.5 jaar, de oudste 11. Het leuke is dat ze het nu allemaal veel bewuster meemaken. Sterkte gewenst.