Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe lang vloeien na mk?

• Magicaaa

Sinds een paar weken weten we dat ik zwanger ben, helaas begon ik vorige week wat te vloeien. De 2 dagen die erop volgden, vloeide ik heviger, daarna nauwelijks nog. Uit onderzoek bij de huisarts, had zij het idee dat het mis ging, dat idee heb ik zelf ook, ook de “kwaaltjes” zijn afgenomen. Volgende week heb ik een afspraak bij de gyn voor een termijnecho, volgens huisarts kan ik die gewoon laten staan om te kijken of het inderdaad “schoon” is of dat er toch nog wat zit.

Aan de ene kant denk ik nu dat het helemaal weg is… maar toch is er stiekem de hoop dat het toch goed is gegaan.

• Irene mv 1

Hallo,

Heb je ook (hevige) krampen gehad, en heb je stolsels verloren? Dan kan je ervan uitgaan dat je een miskraam hebt gehad.

Bij mij was het ook zo dat de paar verschijnselen die ik had, zoals gespannen borsten, verdwenen. Toen wist ik al dat het foute boel was. Een paar dagen erna kwam de miskraam.

Hopelijk voor je is je zwangerschap nog intact!