Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eindelijk weer eens overtijd

• Tes mv Devi

Na bijna 8 maanden, nu weer 2 dagen overtijd. Durf geen test te doen. Voel me overigens niet echt zwanger, geen duidelijke kwaaltjes in ieder geval. Spannend allemaal, ben een beetje bang dat als ik een test doe dat deze dan positief is maar dat de zwangerschap toch weer mis zal gaan. Wil ik het dan wel weten? Jeetje, lastig hoor. Wat verschrikkelijk dat ik zo onzeker ben na twee miskramen. Herkent iemand mijn verhaal?

liefs Tes

• saskia

Hai Tes,

Ik herken je verhaal zeker! Zelf ook 2 miskramen gehad, de laatste in april. Nu hebben we voor de eerste keer weer gevreeen in mijn vruchtbare periode. Dit weekend moet ik ongsteld worden. Aan de ene kant hoop ik zwanger te zijn, aan de andere kant ook niet. Want de angst dat het mis gaat is nog zo groot!

Succes als je gaat testen!

Saskia

• Tes mv Devi

Toch een testje gedaan en het is raak! Ben nog niet echt enthousiast, veel te bang dat het weer fout zal gaan. Nu maar afwachten en hopen dat alles goed zal goed!

• Truus

Wat fijn! Gefeliciteerd!

Toch een beetje proberen te genieten, het gaat vast goed nu.

• saskia

Jeetje, gefeliciteerd! Maar kan me voorstellen dat het spannend is!

• Lana

He wat goed zeg , gefeliciteerd en je verhaal is heel herkenbaar , ik heb ook 2 miskramen gehad dus toen ik die keer een positieve test in handen had kon ik gewoon niet blij zijn , ik wilde het ook aan niemand vertellen.

Ook deze zwangerschap weer veel bloedverlies en zelfs een groot stolsel van 5 a 6cm dus weer huilend naar het zh toe maar wat zagen wij op de echo ? Een kloppend hartje en dat kleine frummeltje ligt nu naast me te slapen ze is al weer 6 weken.

Probeer er van te genieten meis , 3 keer is scheepsrecht he ;-)

• Maartje

Erg erg herkenbaar…

Na een miskraam nu weer zwanger. Met zeven weken een echo gehad en die was goed… maar ja, de vorige keer ging het pas later mis. Aanstaande dinsdag de 12 weken echo… Misschien dat ik me daarna weer veilig voel, maar ik voel me nu nog niet echt blij. Meer bang. Ben wel hele dagen zo misselijk als een hond, dus dat zal wel een goed teken zijn.

Ik duim voor je!!!