Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

en nu?

• moeder van 2 meiden

hallo allemaal

maandag 11 aug tijdens eisprong gemeenschap, vrijdag 15 aug. bruin en helder rood bloedverlies. heel weinig, echt minimaal, alleen tijdens afvegen op de wc.

woensdag 20 aug tot zondag 24 aug bruin/helder rood bloedverlies. ook amper niks. 26 aug test gedaan, positief. maar in het begin had ik dat ik vlagen van misselijkheid had en zeer gevoelige/pijnlijke tepels. dat is allemaal weg. al een week ofzo.

de test is wel positief maar ik voel me helemaal niet zwanger. helemaal omdat de “klachten” ook weg zijn gegaan. heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

kan ik hiermee naar de dokter of moet ik gewoon afwachten?

(heb al een keer eerder een mk gehad maar toen kreeg ik gewoon buik krampen en rug weeën)

• Tes mv Devi

Jeetje wat een lastige situatie zeg. Ik denk dat als de test aangeeft dat je zwanger bent, je gewoon echt zwanger bent. Misschien komen de zwangerschapsverschijnselen alsnog bij je terug en was die bloeding een innestelingsbloeding?? Wellicht kun je even bloed laten prikken bij de huisarts??

succes!

• moeder van 2 meiden

ik heb toch een miskraam. begon gisteren met bloederige afscheiding na het plassen en vandaag ben ik echt aan het “menstrueren”.

hoelang duurt dit ongeveer en wanneer kun je verder gaan of de volgende eisprong verwachten? moet ik nog een echo laten doen om te kijken of het allemaal weg is of moet ik over een bepaald aantal dagen een test halen?

• Tes mv Devi

Wat vervelend voor je. Iedere miskraam verloopt weer anders natuurlijk maar bij mij begon het met heftige krampen waarbij ik het vruchtje in een groot stolsel bloed verloor. Hierna kwamen er nog kleinere stolsels en bloed en dat heeft 6 dagen geduurd. Bij mijn beide miskramen heb ik hierna nog een echo laten maken om te kijken of alles ‘leeg’ was van binnen. Je kan het beste even overleggen met je verloskundige wat nu te doen. Ik werd trouwens 5 weken later weer ongesteld.

Heel veel succes en sterkte