Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iemand ervaring met Mifegyn & Cytotec?

• Tes mv Devi & 3*

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en een beleid afgesproken. Ik ben gestart met medicijnen die de miskraam opwekken. Dit omdat het lege vuchtzakje al te lang in mijn baarmoeder zit en er niet uit wil. Ik kon ook kiezen voor een curettage maar heb gekozen voor medicijnen. Heeft iemand ervaring met deze medicijnen en wat was het verloop?

• Truus

Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je heel veel sterkte wensen.

Ik heb zelf vorig jaar met 17 weken een miskraam/vroeggeboorte gehad maar die kwam spontaan op gang.

• snabbel mv summer (04-10-2006)

geen ervaring mee

maar veel strekte meis

• Linda

Hoi Tes,

Ik heb vrijdag te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt. Ik had 3 weken daarvoor al te horen gekregen dat het niet goed was, maar spontaan klopte het hartje ineens de week erop. Dit was dus na een beetje hoop toch wel weer een enorme klap, ook omdat het nu al de 2e keer is dat ik een miskraam heb gehad. Ik kreeg dezelfde keuzes voorgelegd. Ik heb ook voor medicatie gekozen en ik heb maandag 4 tabletten cytotec ingebracht.

Ik moet zeggen het is me erg meegevallen hoewel het wel heel heftig was en nog wel erg narommeld deze dagen.