Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stress ?!

• liset

hallo,

We zijn al lange tijd bezig om een kindje te krijgen, tot op heden is het alleen helaas nog steeds niet gelukt. Ik ben inmiddels een jaar “spiraal”vrij dus zou het in principe direct mogelijk moeten zijn.

Ik moet zeggen dat ik wel een stress vol jaar heb gehad wat denk ik, ook niet positief zal werken.

Ik wil graag weten of er meerdere van jullie met de spiraal dezelfde ervaring hebben.

groetjes,

Liset

• San--dra76

Hoi liset

Ik heb geen ervaring met de spiraal.

Wel zijn wij ook al een jaar bezig, zonder resultaat :(

• kee

ik heb mijn spiraal 11 maanden terug laten verwijderen. Na 8 maanden eindelijk zwanger alleen helaas een miskraam gehad. dat het bij mij zolang duurde kwam waarschij nlijk omdat ik steeds mijn eisprong miste. Sinds het spiraaltje eruit was had ik een onregelmatige cyclus. ik heb mijn eisprong iets later dan de normale 14-16 dag. ik heb als tip gehad dat het ‘normale’ standje het best werkt en dat het goed is om even daarna met de billen omhoog te gaan liggen. Klinkt raar maar het werkte bij mij wel zodra ik die tip had gehoord. Ik ga het nu na mijn miskraam gewoon opnieuw proberen.

Succes!