Ik heb één dochter (na een eerdere miskraam) en we zijn nu al weer een paar maanden bezig met de tweede. Afgelopen maandag dacht ik dat ik ongesteld was geworden (een paar dagen eerder dan ik verwacht had), maar dat hield ineens weer op. Het was ook haast niks en een beetje oranje. De dag erna zag ik wéér wat, maar zette het weer niet door. Gisteravond wel wat meer, maar niet zoals bij een normale ongesteldheid. Er is immers nog geen tampon aan te pas gekomen, zo weinig. Het was ook eerder bruin dan rood. Dat heb ik wel eens eerder gehad, maar dat was volgens mij bij een eerste ongesteldheid na die miskraam. Vannacht kwam er wel weer wat, maar wederom geen helder rood bloed.
Vreemd.
Ik voel me ook niet alsof ik ongesteld moet worden of ben, want daar heb ik altijd veel meer last van, zowel lichamelijk als geestelijk. Maar misselijk of moe ben ik ook niet.
Herkent iemand dit?
P.S.: Ik kan natuurlijk eind deze week gewoon een test doen (door een iets langere/niet zo heel regelmatige cyclus weet ik niet exact wanneer ik ongesteld moet worden), maar op die desillusie van maar één streepje zit ik niet echt te wachten…