Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lichaam van slag

• Lia26

Hoi meiden,

Ik heb op 12 juni jl een miskraam gehad met 6 weken zwangerschap. Afgelopen augustus had ik een positieve test en de dag erna werd ik toch ongesteld. Ik ga er vanuit dat dat een erg vroege miskraam was.

Nu is mijn NOD woensdag (dag 28 van mijn cyclus). Maar nu heb ik vanaf vrijdag al (dus nu dag 5) bruin bloedverlies. Voor de duidelijkheid ik ben dus op dag 23 van mijn cyclus al (iets) gaan bloeden, wat ik normaal nooit heb.) Het is allemaal niet veel, en ik heb 2 druppels helderrood verloren. Inlegkruisje was ruim voldoende.

Omdat ik het allemaal niet goed wist, toch gisteren een digitale clear blue test gedaan en niet zwanger. Echter de teststrip gaf een licht blauwe 2e streep.

Ik voel mij zwanger maar ook weer niet. Mijn lichaam houd mij voor de gek. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En werd je toen toch ongesteld?

Groetjes

• rosalie75

Hoi Lia,

Nadat ik een miskraam had gehad begon mijn menstruatie altijd met eerst een paar dagen bruin bloedverlies. Ik had dat daarvoor ook nooit gehad en weet nu eigenlijk nog steeds niet hoe dat kwam.Ik vond het wel erg onduidelijk hoe ik toen moest gaan tellen met mijn cycles. groetjes

• Truus

Ik heb in december een miskraam gehad met 17 weken en sindsdien begint mijn menstruatie ook altijd met lang van tevoren met bruin bloed. Zou dat dan met de miskraam te maken hebben??

Ik denk altijd dat een eventueel bevrucht eitje op deze manier geen kans krijgt om zich te nestelen en dat het daarom niet wil lukken bij ons om weer zwanger te worden……

• rosalie75

Hoi Truus,

Ik was daar ook bang voor dat er iets was blijven zitten en dat er daarom geen nieuw eitje zou kunnnen innestellen. Het heeft ook een tijd geduurd (14 maanden) maar ik ben wel weer spontaan zwanger geworden. Ons zoontje is nu 7 weken. Sterkte en ik hoop dat het bij jullie ook snel weer lukt.

• Truus

Nog even een vraagje, toen je zwanger werd, had je daar toen ook nog last van dat vroegtijdige bloedverlies?? Oftewel, wist je eigenlijk al heel vroeg dat je zwanger was??

Gefeliciteerd met je zoontje!!

• rosalie75

Ik had er toen geen last meer van. Ik wist dus vrij vroeg dat ik zwanger was. Groetjes

• Truus

ok, nou dan ga ik maar duimen dat het nu goed gaat.

Bedankt nog voor je antwoord.

• rosalie75

Succes en ik duim voor je

• Truus

Thanks!! Geloof me, ik laat het weten als het zover is.

• Jolanda

Hoi Lia,

Helaas ken ik het ook dat je lichaam je lekker voor de gek houd. Heb in mei een miskraam gehad van een zwangerschap van 3 maand. drie maand terug had ik echt alle voortekenen dat ik weer zwanger zou kunnen zijn en wat is dan de klap groot dat je gewoon weer ongesteld word. Heb toen ook inderdaad testen gedaan en die gaven ook steeds een negatieve uitslag. Nu houd ik gewoon de dagen in de gaten en als ik iets voel ga ik er niet te veel bij stil staan.

Maar wat duren die “afwacht” dagen lang. pffff.

groetjes