Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel sterkte en succes iedereen

• kpn

Ik heb gisteren mijn echo gehad en alles is gelukkig goed.

11 weken geleden een miskraam gehad, en gisteren gehoord dat ik 9 weken en 3 dagen zwanger ben.

Het hartje klopte.

Ik ben dus 1 1/2 week na mijn miskraam weer bevrucht.

Dat het zo snel zou gaan had ik niet gedacht.

Zou het door mijn maansteen komen die ik sinds toen ben gaan dragen ??!!

Ik hoop dat mijn verhaal iedereen heel veel moed en hoop geeft.

Ik wens iedereen heel veel sterkte, een miskraam is niet niets.

Wat door velen anderen wordt onderschat.

En iedereen die weer probeert zwanger te worden, hèèl vèèl succes.

Dit forum heeft mij heel veel steun gegeven.

• kee

Wat een ontzettend goed nieuws!Dit geeft zeker hoop voor mij.. alleen anderhalve week na de miskraam… ha ha dan mag ik wel snel aan de bak. Ik wil wachten tot mijn bloedverlies is gestopt (ivm infectiegevaar). Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. heel veel geluk toegewenst!

• jh

haai kpn,

gefeliciteerd! super voor je, we hopen ook binnenkrot weer een prikje te doen met zulk goed nieuws! wauw…

maar anderhalf week nadat je slecht nieuws had? of anderhalf week nadat vruchtje jou lichaam had verlaten? had verwacht dat volgende eisprong pas na drie of vier weken zou zijn..

ik zit met hetzelfde als kee….bloed ook nog, in het ziekenhuis zeiden ze paar dagen nabloeding, nu al vijf dagen. Maak me daar wel wat ongerust over maar zal wel goed zijn…

jeetje kpn echt top!!

• kee

aangezien er altijd gerekend wordt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (dus twee weken vóór de eisprong) neem ik aan dat KPN zo'n 3,5 week erna een eisprong heeft gehad. Of niet? Het bericht heeft mij wel hoop gegeven en heb gelijk gezegd tegen mijn man dat we er weer tegenaan moesten.. ha ha. Het bloeden is sinds gister gestopt. 10 dagen is normaal hoor JH, nog geen zorgen maken!Bij mij duurde het ook 10 dagen. Nu breekt er weer een nieuwe periode aan… mogen we het écht weer gaan proberen. Mag je weer vrijen voor het echie!Gelukkig werkt mijn man wel mee.Het is alleen zo onduidelijk wanneer er weer een eisprong zal zijn. Zo te lezen op de site is het bij iedereen anders.

• kpn

Ik heb heel snel een eisprong gehad.

Als je rekend vanaf de miskraam, dan is het ongeveer 10 / 11 dagen later.

Ik heb dan ook precies 1 week gebloed.

De miskraam had ik de vrijdags en de vrijdag erop bloedde ik niet meer.

Aanstaande vrijdag is het 12 weken geleden dat ik de miskraam heb gehad, en ben morgen 10 weken zwanger.

Dus een verschil van 1 1/2 week.

Het is bij dan ook super snel gegaan.

Maar dit is pure geluk geweest, want na een miskraam weet je niet wanneer je een eisprong hebt.

• jh

ow ik kan wel huilen bij het lezen van jullie berichtjes, zo hoopvol! kpn zo fantastisch, en bedankt voor jullie advies, woensdag is een week geleden dus dan hoef ik me nog geen zorgen te maken over het bloeden…

vind ook fijn dat dit forum er is…. je staat niet alleen,

kpn hoop dat je wat kunt genieten van je zwangerschap maar dat de echo goed was zal al wel een hele geruststelling zijn..

ik heb vijf januari een afspraak voor nacontrole, hoop in tussentijd het vertrouwen te hebben.

mijn vriend wil even rustig aan, eerst menstruatie afwachten maar we gaan er ook niets om laten, ach hij heeft ook wel gelijk, eerst maar even tot rust komen..ben namelijk ook nog ontzettend moe maar aan de andere kant hoop ik net als jullie volgende keer weer snel zwanger te zijn, ook al menstrueer ik eerst niet

veel geluk allemaal, kunnen we wel gebruiken na deze ellende!\