Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bij pijn sex

• jh

hallo, hebben jullie na curretage bij bepaalde standjes ook pijn bij sex? net of het te diep gaat of zo en ergens tegenaan stoot. heb een dag later nog de napijn….

herkent iemand dit? ligt de baarmoeder nog te laag dan of zo?

• kee

Hoi,

bij mij was het in het begin ook gevoelig. zelfs pijnlijk af en toe. Het leek wel wat stroever te gaan. Het is nu bijna 4 weken na de curretage en het voelt nu weer normaal. Het is voor jou nu 3 weken terug? Misschien heeft het even zijn tijd nodig. Misschien scheelt het als je vochtig genoeg bent dus misschien moet er eerst wat voorwerk gedaan worden. Ik heb zelf wel doorgezet want ik wil mijn eisprong niet missen. Maar wanneer die is..?? Hoe is dat voor jou? Wil je ook weer zo snel mogelijk zwanger worden of doe je het rustig aan?

gr

• jh

hai kee, fijn dat je zo actief reageert ;) ik heb hetzelfde als jou hoor, zou ook dolblij zijn als ik straks meteen weer zwanger ben. maar ik moet ook zeggen dat ik wel rust heb hoe raar het ook klinkt, hetgeen wat geweest is is geweest, mijn leven heeft weer even een andere wending genomen, net alsof ik er wel vrede mee heb (klinkt ontzettend stom I know…:( maar toch voelt het zo.Ben alleen nog ontzettend moe, mijn hb is enorm laag en nu aan de staaltabletten…

wat betreft vrijen, aan vochtigheid geen gebrek, heb echt behoefte aan sex, ben megasnel opgewonden, mijn vriend hoeft maar naar mijn borsten te wijzen. En op zich had ik ook helemaal geen pijn, vrijen ging lekker. maar 1 keer, op zijn hondjes, stootte het zo hard, deed het zo'n pijn dat ik een dag later nog buikpijn had. mijn buik was helemaal opgezet ook, heel erg raar. Inmiddels alweer gevreeen hoor, ging goed alleen dat standje laat ik maar even achterwege…

raar eigenlijk om zo intiem te praten haha maar goed…

trouwens…. ben jij al voor nacontrole bij gynaecoloog geweest? zo ja.. hoe gaat dat? alleen echo? of ook inwendig onderzoek? nouja gewoon benieuwd, ik moet begin januari…. curretage is nu idd drie weken geleden!

• kee

Hoi jh,

Ik heb geen nacontrole bij de gynaecoloog. Het is een ‘gewone’ miskraam dus geen reden voor een nacontrole. Ze hadden alleen gezegd dat ik moest bellen als ik klachten zou krijgen (buikpijn, koorts of lang bloeden). Aangezien ik helemaal nergens last van heb gehad hoeft dat dus niet. Ik weet niet wat ze bij zo'n controle doen normaliter. Misschien wel een echo inderdaad.

Ik mag wel met de volgende zwangerschap met 8 weken weken echo komen maken bij de gynaecoloog. dat vind ik wel erg fijn. in het ziekenhuis heb je een veel duidelijkere echo dan bij een gewone echoscopist. Althans dat is mijn ervaring.

En over dat sexen, genoeg andere standjes toch? ha ha…

Mijn curretage is vandaag 4 weken terug. Ik ben aan het temperaturen. Ik had vanmorgen voor het eerst een verhoging in temp. ben benieuwd of het doorzet. Ben de laatste dagen ook wat meer moe en begin ietswat gevoelige borsten te krijgen. Klachten die ik de afgelopen weken niet had. het zal waarschijnlijk een aankomende menstruatie zijn maar de kans bestaat natuurlijk dat het wat anders is. Het lijkt me fantastisch als ik in één keer zwanger bent. De vorige keer duurde het 9 maanden. Wat goed van jou dat je je rustig kan houden. Ik probeer het ook maar anderzijds ben ik er toch veel mee bezig. Is ook niet vreemd natuurlijk.

Ik hoop dat de staaltabletten helpen, ik werd er ooit binnen een paar dagen hyper van. Van moeheid ging het naar overactief…

gr

• jh

hey kee…. spannend he? die temperatuurverhoging kan toch ook zijn dat er eisprong is? weet dat neit zo goed hoor doe daar zelf niet aan… maar nu vier weken later kan je toch ook bijna menstruatie verwachten of toch weer een testje doen… hou je ons wel even op de hoogte?

zag trouwens dat je weer nieuw topic had geopend, en ja ik heb ook wel gehoord dat het zo is, tenminste dat als je 1 keer zwanger bent geweest (dat wij dus zijn) dat je dan inderdaad vruchtbaarder bent, maar weet niet of het dan meteen erna is of gewoon sowieso….

nou laat me weten als je zwanger bent he? ik duimvoor je…